neděle 9. srpna 2015

První lukostřelba

Mám za sebou první lukostřelecký den! Popravdě už teda druhý! Hned po tom, co jsem luk dostala, tak jsem jej musela vyzkoušet. 
Ale teď už opravdově - s rukavicí a návlekem. (vyrobila jsem si je zatím sama z zimní rukavice bez prstů a plesové rukavičky:))
Po první střelbě jsem ztratila jeden hrot z šípu, tak jsme si dokonce museli půjčit hledač kovů a tento kousek mého šípu najít. Naštěstí jsme byli úspěšní a můj muž už mi šíp i spravil a zalepil.

Zjistila jsem taky, že to střílení není tak úplně lehké a kromě prstů a rukou mě pak bolela i záda. Ale tak příjemně, jako po sportu:)
No a kromě mířené střelby jsem vyzkoušela i instinktivní střelbu. A ta se mi zalíbila! Jdu, natáhnu luk a střelím jak to cítím - tak mi to jde nejlépe!
Už aby opadla ta horka a mohli jsme zase k našim přírodním terčům! V tom horku se to opravdu nedá:))
Jak si užíváte vy? Už jste někdy stříleli z luku? 

Lučištnice


6 komentářů:

  1. Strielala som, ale len pocas slavnosti. Mame vsak v plane zaobstarat si vlastny luk na zahradu.
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to vášeň a závislost v jednom:) Tak přeji dobrý výběr:)

      Vymazat
  2. Jsi šikovná, já bych si ten šíp střelila beztak někam na tělo :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jednou jsem z už luku střílela, ale moc mi to tedy nešlo. Chce to dost síly v rukou. Na pouti ze vzduchovky mi to šlo líp :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že je to trošku náročnější, ale člověk si zvykne a naučí se:) No vzduchovka na pouti to je nej!:D

      Vymazat