čtvrtek 27. srpna 2015

První Brandnooz

Neodolali jsme a koupili si náš první box!
Za tu cenu - 100 Kč, no nekupte to:) A objednali jsme ZDE.

Miluji překvapení. A tohle bylo opravdu úžasné! Doručení až domů a hezky krabice s překvápkem. Nikdy nevíte, co bude uvnitř. 
Jediné, co víte je, že tam bude asi něco na zub, možná k pití, možná sladkost, ale všechno to jsou novinky, které se v obchodech prodávají za táákhle velké peníze!

Tak tady je!
A zde obsah naší kouzelné krabičky.







No jsme nadšení a pomalu ujídáme, zkoušíme a testujeme:)

Jak se vám náš box líbí? A co z toho byste si dali? Taky jste si už někdy zkusili objednat Brandnooz box?

Mlsná


7 komentářů:

  1. Tento box znám od youtuberek, ale že je to tak levné, to jsem netušila :-) Dobrou chuť :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Normálně stojí 300 Kč, ale já použila slevu z blogu O všem? Ovšem! a super:) Děkuji za přání dobré chuti, zatím jsme zkoušeli pedro a měli na oběd redukovanou omáčku:))

      Vymazat
  2. Já byla taky moc spokojená a jsem moc ráda, žes použila kód zrovna u mě a že ti box udělal radost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jednou moc děkuji:) Jsem ráda, že jsem k Tobě koukla a díky tobě nám došlo překvapení:)

      Vymazat
  3. Tak tento box se opet povedl!
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to jde vidět i dle toho, jak rychle u nás mizí věci z něj:)

      Vymazat
  4. Tento box byl super :) Taky jsem využila tu slevu. :)

    OdpovědětVymazat