pondělí 24. srpna 2015

Příběhy, které píše život...pokračování

I když už začínám mluvit, tak tu mám další várku šeptacích příběhů:)

A musím vás dopředu upozornit, že to všechno byla opravdu legrace a pobavili jsme se u toho. Máme asi posunutý práh humoru, ale kvůli těmhle věcem se fakt nehádáme, jak štengrujeme a škádlíme...
...a co se škádlivá, to se.....:D

Dobrá hospodyňka pro maso....
Nechci nic říkat, ale nedávno jsem zažila opravdu náročný den. Už se mi po únavné a vysilující škole a práci nechtělo vůbec nic. Ale nutně jsme museli do velkoobchodu a koupit něco k pití a taky málo k snědku na vaření. Říkám: „To v rukou neusneseme, skočme pro vozík!“ a následovala chvíle přemýšlení, protože většinou zvládáme vzít věci právě jen do rukou. No a pak jsme se rozhodli pro vozík, pro ten den, jako výjimka….šli jsme pro vozík, mrkli do něj a….v něm se na nás usmívala skoro 3 kilová vepřová svíčková. No tak jo! A ještě jednou díky nahoru, vesmíre!:)
Aby vám nepraskl bok!
Jestli si někdy v životě nechám něco patentovat, tak to bude holčičí čurání, a to vždy a všude bez drahých a zbytečných kupovaných pomůcek. Už po druhé v životě jsem se takhle zachránila. Seděla jsem v autě a čekala na muže, který něco vyřizoval, uprostřed města, kde ale bohužel nikde nebyla restaurace, hospoda, jen zamčený kostel, dva obchody a náměstí. Takže potřebujete cokoliv ostrého, jednu pet láhev a to je vše. Uříznete láhev zhruba v polovině, v mém podání to byla minule vývrtka, tentokrát kovová čelenka do vlasů. A pokračujete dál. Ideálně si přelezte dozadu auta, ať máte klid a pohodlí. Pokud máte sukni, tak je to bez problémů, pokud jako já kalhoty, tak si je opatrně sundáte a omotáte kolem pasu jako tu sukni. Pak i na této rušné ulici pod sukní nebo kalhoto-sukní odhrnete kalhotky, přiložíte pet láhev a namáčknete přesně na tělo. A tradáá mini záchod je na světě! Stačí se už jen pohodlně vyvenčit, hlavně dělejte jako nic, dívejte se kolem, jakože se jen tak rozhlížíte a nic na sobě nedejte znát. A nikdo nic neví, nevidí a vy máte suché prádlo i oblečení. Pak už jen petku vylijete a vyhodíte. Omlouvám se, že fotku nepříkládám.
Nechutná příhoda - citliví lidé přeskočí!:D
Pátek třináctého je můj nejvtipnější den. Jednou se mi stalo, že jsem si ostřihala nehty na nohou i rukou. Nechtělo se mi pro odpadkový koš a tak jsem si nehty stříhala nad papírovým kapesníčkem. Za chvilku byl kapesníček plný nehtů, tak jsem jej krásně poskládala a že to za chvilku vyhodím rovnou do popelnice.  Mezitím proběhlo vaření, oběd, něco do práce, něco do školy a já jsem se vrátila ke stolu a kýchla jsem. A že se vysmrkám, podívám se na stůl a říkám si super, nechala jsem si tu poskládaný kapesníček, to je štěstí! Vezmu jej a SMRK. Aaaaa nehty v noseeee! To si nedovede představit, jak nepříjemné to může být!
Když jde muž do lékárny
Poslala jsem muže do lékárny. Zadání bylo jasné - chtěla jsem, aby přinesl kapky s názvem Ježkovy oči! Ten název jsem přečetla na internetu, když mi bylo v noci nejhůř a těšila se na ráno, až se mi těmito kapkami uleví! A muž přišel z lékárny a říká, že tam měli jen Psí sádlo, Kočičí bobky a ze zvířat už nic. Tak jsem se podívala na ten internet znovu a čtu - Medvědí naděje! Já nevím, jak jsem z toho udělala toho ježka!:D
Divotvorné sexuální choutky?

Ležím v posteli a jsem na netu. Mého muže nenapadne nic jiného než mě otravovat. Třeba mě prstem dloubat do zadku a tak. Máme otevřené okno dokořán, před domem jsou lidi. Já se naštvu a nevědomky zvolám: "Musíš mě furt píchat do zadku?!!!!" A pak? Venku všechno ztichne a pak se ozve smích, zvenku i od nás. Chudáci lidi, co si o nás pomyslí!
Angelina Jolie hadra

A řeknu vám ještě pohádku na dobrou noc o mých rtech. Dělala jsem žampiónovou omáčku a jak jsem ochutnávala, jestli je dost slaná, tak se mi na naběračku přilepil jeden kousek extra horkého, až žhavého žampiónu a odpadl na můj spodní ret - a opravdu pekelně mi ret popálil. Večer jsem pak sundávala psovi náhubek a ten byl tak nadšený, že vyskočil a tím kovovým náhubkem mě praštil do horního rtu - pekelná bolest a rozražení! Co z toho plyne za ponaučení? Na co plastika a zvětšování rtů? Pojďte ke mě na školení, jak se to dělá!
Tak jaký mini příběh vyhrál tentokrát? A co vtipného se stalo vám?

Povídací



2 komentáře:

  1. Panenko skákavá, čurání a nehty- bleeee, ale pobavila jsem se :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, na cizím neštěstí se vždycky baví nejlíp:D:D:D

      Vymazat