čtvrtek 20. srpna 2015

Příběhy, které píše život...

Ztratila jsem hlas. Můj muž je v sedmém nebi!

Asi jsem moc mluvila, tak aby byla rovnováha mého světě zachována.
Tak vám dnes jen pošeptám pár příběhů, které nám napsal sám život a my jsme je pak zažili:)

Dobrý skutek
Jdu takhle do obchodu a před ním vidím stařenku jak nese v papíru zákusek, foukne vítr a spadne jí na zem, celý se rozplácne, já utíkám do obchodu a rychle sypu na prodavačku, hooonem ten zákusek co kupovala ta stará paní před chvílí. Prodavačka mi ho krásně zabalí, zaplatím a peláším za stařenkou. Před obchodem ji doženu, chytnu za ruku a dám jí zákusek, že jsem viděla, že jí spadl a nesu jí nový. A happyend? Stařenka rozbalí ten starý papír s tím spadlým zákuskem a plcne tam ten ode mě k tomu, a povídá: "Jééé děkuju, já to stejnak nesu pro psa!"
První pečení kokosek
Za jeden týden jsem zničila tři elektrické přístroje. Takže nejdřív mi v rukách vyhořela tavná pistole, potom jsem zmáčkla ovladač od televize a shořel nám luxusní setobox i s nahráváním, a pak jsem dala péct kokosky - první várku cukroví do nové trouby a....v troubě odešel termostat a začala topit a topit. Když jsme ji vypínali, tak bylo všude černo a nedýchatelno a teplota trouby byla k 500 stupňům, i pekáč se nám začal tavit a pečící papír shořel na popel. Ptám se muže: "A máš mě rád?" A on jen sklopil oči a se smutným úsměvem mi říká: "A musím odpovídat?" Korunu tomu dala babička, která mi recept na kokosky poslala a já jí pak poslala tu fotku spálených kokosek a ona mi volá a říká: „Miší, ale do čokolády si to namáčet neměla!“
Chlapská práce
Jaký jsem správný chlap? Babička včera zalomila ve vstupních a zamčených dveřích klíč a my se nemohli dostat z domu a můj muž? "Ojé tak to jsme nahraní!" A já? Při 39stupňové horečce, v papučích a chřipce jsem vzala baterku, vylezla sklepním oknem, oběhla dům, přelezla vrata a dostala se do domu zadním vchodem. Vzala drátek zahnula ho, strčila do zámku, vyšťourala tu zlomeninu, vytáhla. Vzala jiný klíč, strčila tam, zahýbala s ním tak aby byl jako ten minulý, a odemkla.....tradááááá!
Kouzelnické práce všeho druhu
Jaký jsem kouzelník? Jedeme na otočku do města jen rychle nakoupit.  Vybrali jsme si obchod, který nemá parkoviště, ale dá se zaparkovat trošku dál a dojít to. Ale to ne, to se muži nelíbilo. Vymyslel lepší nápad. A já mu říkám: „Ne! Neparkuj v tom areálu firem, je tu brána, tu zamknou a budeš ji pak muset přelézat.“ No neposlechl. A v obchodě mu říkám: „Ne! Neber do té krabice tolik věcí, prdne ti to dno!“ No a jak to dopadlo? Abrakadabra! Dno prdlo přesně v tu chvíli, kdy jste stáli před zamčenou bránou a muž se chystal přelézat…ovšem nedomyslel, jak pak přeleze zpátky s tím autem:)
Mám vnímavého muže?
Dělám si na internetu test - prý barva vašeho spodního prádla vám řekne, jaká jste milenka. Tak říkám svému muž: „Víš, jakou barvu spodního prádla nosím? A on mi říká: "No občas bílé, někdy černé, máš tam i ty červené kalhotky a krajkové růžové." Já jsem v šoku a ptám se ho: "Tý jo, ty mě tak vnímáš a sleduješ mě, že to tak dobře víš?" A on se na mě významně podívá a říká: "Ne, ale peru"!
Jak se vám líbí? Pobavilo vás něco? A zažili jste něco podobného

Němá


P.S. Chce někdo pokračování???:D

8 komentářů:

  1. Hodně mě pobavil první, ale ostatní mě celkem rozhořčilo, celkem nechápu tvého muže. Proč nemůže přijmout že se Ti něco nepovedlo? Kdyby se to stalo jemu, taky bu mo to asi vadilo ne? Jinak pokračovaní být může :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že tě pobavil první a mrzí mě, že ostatní rozhořčily. Je to asi tím, že z těch příběhů není poznat, že ze spousty věcí si s mužem děláme legraci a bavíme se:) Neboj, že by mě nějak zlobil, to by si nedovolil:)) M.

      Vymazat
  2. Pobavili mě všechny, ale nejvíc teda asi č.1 :-) a pokračování ANO, prosím :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle miluju :o), přesně ze života , to můžu, to znám a to se mi děje :o)..líbily se mi všechny příběhy. Jen tak dál! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda Iny:) Je to fakt, že tohle člověk nevymyslí a přitom je to legrace:) M.

      Vymazat
  4. skvělý článek! dobrým skutkem ke psí obezitě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) No chtěla bych vidět chudáčka pejska:)

      Vymazat