sobota 8. srpna 2015

Navrhla jsem si...

vlastní triko!

Tak už jsem tomu taky propadla!
Spousta nás blogujících už se také účastnilo akce Tričko pro blogera na stránkách www.shirtinator.cz, neodolala jsem a tričko jsem si také navrhla.

Návrh
Musím teda říct, že to bylo velmi těžké, protože nápadů jsem měla spoustu. Vytvářela jsem různé obrázky, motivy a nápisy a pak mi to přišlo moc málo originální, moc pobuřující nebo nepříliš vtipné. A tak jsem tvořila, mazala, tvořila, mazala až jsem si vybrala jeden už hotový návrh...doufám, že jej nebudeme mít všichni:)

Jak na to
Stránka Shirtinator, která nabízí potisk triček je úžasná v tom, že si můžete vybrat druh trička, barvu, velikost, navržený motiv nebo text. Je tu ovšem i možnost navrhnout si motiv nebo text sám. Mimo jiné jde tričko potisknout také vlastní fotkou.

Co oceňuji
Stránka je velmi přehledná a nabízí různorodá nastavení, která si každý vybere a uzpůsobí svým požadavkům. A opravdu nadšená jsem z obrázků, jak tričko vypadá na různých postavách. Líbí se mi, že si u něj mohu představit, jak mi padne a jakou velikost tak zvolit.
S čím jsem měla problém
Co se týče negativního hodnocení, tak je stránka Shirtinator pro můj pomalý počítač opravdu náročná. Neustále se mi návrhy sekaly, musela jsem dlouho čekat než se všechno načetlo a několikrát mi dokonce spadl internet. (mohu to však přikládat tomu horkému počasí a lenosti mého počítače:)

Výsledek
Tričko jsem si navrhla, odeslala objednávku a teď už jen čekám na výsledek. A protože mám ráda překvapení, tak se nechte překvapit i vy!

Zatím můžete hádat třeba barvu mého objednaného trička a motiv, který jsem si vybrala!

Máte se Shirtinatorem zkušenosti? Máte už také své tričko nebo se na ně teprve chystáte?

Tričkomilná







2 komentáře:

  1. Taky jsem si ho navrhovala někdy v březnu a byla, pořád z něj jsem nadšená :) Věřím, že ty budeš také!

    Saloos BIO Tělový Peeling Čokoláda

    OdpovědětVymazat