pondělí 3. srpna 2015

Mimoňové a extra čokoládový dort

Slavili jsme další narozeniny. V létě poslední a další až zase v září:)
Téma těchto narozenin bylo Mimoňové a pohádky. Hlavně proto, že jsem mému muži k narozeninám jednoho Mimoně ušila a taky dostal lístky do kina. Film byl vtipný a úžasně oddechový. Jednou ročně si nějakou tu animovanou pohádku můžu dopřát.


Jinak jsme hráli všemožné hry, které se týkaly pohádek. Poznávali jsme pohádky podle hlášek, hádali písničky a dokonce vymýšleli vlastní pohádku. Taky jsme zpívali a tančili a jedli a pili. Prostě takové běžné narozeninové opojení.


A těch dárků, co muž dostal - asi musel být hodný!

Dort jsem tentokrát pekla čokoládový. Našla jsem několik receptů, které jsem spojila dohromady a musím říct, že byl výborný. Extra čokoládový a přitom vcelku jednoduchý i levný.
Tento dort je opravdu velmi chutný a zůstává dlouhou dobu vláčný. Popřípadě jej na talíři můžete dozdobit domácí šlehačkou. Recept brzy:)

A jak si užíváte už druhý měsíc prázdnin vy? Byli jste někde na dovolené? Chystáte se někam? A zkoušeli jste už čokoládovou bombu, tedy tenhle dort?

Vypečená
mimoňka



8 komentářů:

  1. Teda, tolik dárků :) Mimoň je boží, také sháním pro svého přítele, ale menšího :) A vždycky mi uděláš strašnou chuť na chlebíček :D
    Hezký den, K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo ono se to nějak ty dárky naskládaly, přitom to jsou samé maličkosti:) Tak se mrkni na e-bay, tam je těch mimoňů hrozně moc i za dobrý peníz. Jinak s těmi chlebíčky - tak se stav, já ti udělám:) Ale nemám ráda majonézové atd, takže dělám takové jiné a moje pomazánky. Třeba brokolicovou, cuketovou, mrkvovou, cizrnovou, atd.:)

      Vymazat
  2. Mimoň je náádhernej, perfektní oslava... Moc se mi líbí ta slůvka na tabuli...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu:) Jinak tu tabuli už jsem chtěla muži napsat delší dobu, tak teď to bylo ideální:)

      Vymazat
  3. Míšo jsi moc šikovná, takového krásného mimoně jsi ušila! Připravila jsi krásné narozeniny :o) To Ty umíš :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucí děkuji:) No není sice úplně dokonalý, ale snažila jsem se:) Jinak ty narozeniny a organizování a pořádání akcí, to je moje:) M.

      Vymazat