pondělí 31. srpna 2015

A je to za námi!

Léto, prázdniny, čas dovolenek a školní nedocházky....všechno to tak rychle uteklo a už jsme u cílové čáry.

A co jsme zažili za celý srpen a vlastně i za celé prázdniny?

Nekonečné oslavy narozenin a dárkování
Samé chlebíčky, dorty, ale také spoustu ovoce a koktejlů. K tomu dárky a užívání si jeden druhého. To byly naše minimálně troje letní narozeniny. A teď nás zase čekají ty podzimní:) Každopádně jsme si užili každý den, i když se mi zdálo, že dny utíkaly rychlostí blesku.
Další spousta jídla a gurmánských zážitků
Skvělé jídlo si užíváme neustále. V létě se snažíme vařit rychle a jednoduše. Nechybělo spoustu zeleninových salátů, domácí sushi, výborná zelenina z naší zahrádky, ale také pár luxusních obědů v restauraci. Ještě teď se nám sbíhají sliny - zkuste někdy batátové pyré s dýňovým olejem - neskutečná lahůdka!
Výlety a táborák na přehradě 
Nechyběly ani výlety na brněnskou přehradu a jeden noční táborák u kterého nám dokonce asistovali muži zákona. Největší zážitek pak byl odlov uplavané láhve vína z řeky. Nakonec jsme ji chytili na lano z auta a klacek - zážitek nad zážitky!:)
Naše nová láska na polích - lukostřelba!
I když jsme nestříleli moc - tak jsme přece jen stříleli! Každý sebemenší stoh sena byl náš a brázdili jsme polem nepolem. Počasí nám také přálo a ještě pár takových mile rozmarných lét a můžu vám sestřelovat jablka z hlavy. Kdo se hlásí jako první?:)
Neuvěřitelné zážitky s psíkem - Kiwi v hlavní roli 
S Kiwinem byla samozřejmě neuvěřitelná sranda! Dostal nové hračky, naučil se je tahat všechny do pelíšku. Ostříhala jsem ho a naučila držet gumovou kost v packách. Taky jsme mu česali punkerského kohouta a naučili ho vyplazovat jazyk. Říkám vám, je to rebel!:D
Výlety do přírody, do lesa, do parku a všude, kde se dobře dýchá
Užili jsme si také lesů, parků a přírody. Kochali se stromy, sedali si na trávu a pozorovali nebe. Říkali, co nám připomínají mraky a chtěli válet sudy z kopce. Možná to ještě stihneme teď na podzim?!
Společenské hry, opalování u bazénu, bowling, hospůdky, zahrádky, prolézačky
Trávili jsme čas s přáteli, rodinou i dětmi. Jezdili na výlety, navštěvovali příbuzné a s kamarády poznávali blízké okolí. Seděli jsme na zahrádce, povídali si v hospůdce a několikrát hráli bowling. Užívali jsme si naplno a pořádně! A teď nás čeká ještě lasergame!
Cihla k cihle na naší zahradě a domečku!
Nezanedbávali jsme ani naši zahrádku. Chodili jsme ji zalévat, sem tam něco okopat a posbírat úrodu. S přestavbou jsme ještě nezačali, ale myslím, že to se brzy změní. Zatím jsme se jen kochali a odpočívali:)
Pěstování zeleniny a poznávání rostlin
Učili jsme se poznávat bylinky i květiny. Trhali jablka i špendlíky. Ochutnali první cuketu, snědli ředkvičky i fazolové lusky. Ale na čem jsme opravdu ujížděli, tak to je meloun! Chystám se jej i pěstovat, protože ta naše zahrada je opravdu plná slunce!
Co všechno jsem dostala - dárky od milých!
Taky jsem dostala spoustu dárků. Sama jsem si koupila boty a spoustu knih, které jsem už i stihla přečíst. Od kamaráda jsem dostala dřevěné srdce a od muže srdce stříbrné. Jen tak, prý pro radost. Tak ji opravdu mám! A splnila jsem si obrovský sen - pořídila jsem si knihovnu! Krásnou, velkou, dřevěnou a zdarma, jak jinak:)
Nyní už vítám podzim, protože jej miluji a nemůžu odolat podzimním plýskanicím, bouřkám a dešti, kdy se válím v pelechu s dobrou knížkou nebo u skvělého filmu. 

A co chci tento podzim stihnout?
1) Nachystat si věci do školy, miluji zvýrazňovače, hory papírů a nutně potřebuji nové pouzdro i aktovku:D
2) Jedeme na dovolenou - kdo nezažil moře na podzim, tak jako by nebyl - je to něco úžasného!
3) Konečně si postavím knihovnu - zatím se mi válí rozložená, no jo, když už ji mám, tak mám času, že?:D
4) Půjdu pouštět draka, udělám podzimní výzdobu, oslavím český helouvín:D
5) A mákneme na zahradě, na to se těším ze všeho nejvíc!

A jak jste si užili léto vy? A na co podzimního se těšíte?

Podzimní víla

Žádné komentáře:

Okomentovat