neděle 5. července 2015

Začnu....

...zase jezdit na kole.

Ano, boty na běh mám. Ano, kolo mám. Mám vlastně i orbitrek, ale!?

Než se člověk donutí něco dělat, tak je to hrozné, Pak jednou vyjede na kole a hned je mu líp. Hned má dobitou energii.

A pro radost jsem si na kolo pořídila nové pomůcky.

Zvonek - to je velmi potřebná pomůcka:)

Nejvíc tento zvonek dráždí mého psa. Ale protože mám kolo krásně zelené, tak jsem ho vlastně jen "vytunila".

Světlo - úžasné reflexní pásky:)

Objednala jsem ZDE. Ani jsem nezadávala barvu a byla jsem mile překvapena, že mi přišly právě tyto zelené, ladící k mému kolu. Nejlepší je, že jste vidět, auta si vás rozhodně všimnou a mimo jiné je to super ozdoba.
No na tak vybaveném kole by přece byla škoda nevyjet!:D

Tak jedu!

A co vy? Jezdíte rádi na kole? Jaký sport máte nejraději? Máte taky zvonek nebo reflexní pásky?

Šlapající do pedálů



2 komentáře:

  1. Pro mě je nejhorší vyjít z baráku. Pak už jsem vždycky jen šťastná, že jsem se dokopala (ikdyž se to už nějakou tu dobu nestalo :D)
    Jinak já mám ráda běh i kolo :D Ale víc běhám, protože to mi zabere maximálně hodinu, zatímco na kole jezdím většinou delší trasy aspoň na 3 hodiny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já na tom kole, jak začala, tak rychle skončila:) Bylo moc horko a teď zase prší:D Tak já nevím, to počasí mi v tom vyloženě brání:D

      Vymazat