úterý 14. července 2015

Výzva všem divným, šíleným a bláznivým!

Je fakt, že tu mám svou jen jednu jedinou - malou fotku. Asi z toho důvodu, že tohle není seznamka a říkám si, kdo by se chtěl na mě dívat:) A když už někdo jo, tak k tomu máme většinou Facebook.

Tak dneska kousek mě.
Mimo jiné jsem našla na jednom zajímavém blogu článek, který se mi moc líbil. Tady a pak ještě Tu

A rozhodla jsem se podobný článek napsat taky. Nejen proto, že sama se rozhodně řadím do kategorie divných, občas neuchopitelných a nepochopitelných lidí, ale také proto, že když už vám tu píšu, co zažívám a co si myslím, tak by bylo vhodné napsat tu něco o sobě.

10 nejdivnějších věcí mi přišlo málo, tak jsem si tři přidala a hned tu mám své nejoblíbenější číslo:) (že by první divnost?:D)

Takže zde - Mých 13 divností aneb má třináctá komnata (Muži, nečti to, ještě toho toooolik nevíš!:D)

1. Nikdy nenosím a nepoužívám deštník!

Mám spoustu deštníků, krásné, barevné a moderní. Ale nikdy žádný nenosím a nepoužívám. Mě deštníky prostě vadí, raději zmoknu a užívám si to.





2. Páruji všechny věci!

Když jsem byla malá, tak jsem před spaním musela všechny plyšáky, knihy i dekorace dát do dvojic. Dnes mi to zůstalo u hrnečků, láhví s vodou, jídla. Taky musím neustále zarovnávat všechny věci doprostřed a vyrovnávat je do přesných řad.




3. Miluju fénování!

Fénování je jedna z činností, kterou bych mohla dělat stále. (tuhle lásku po mě zdědil i můj pes) A proč se mi to tak líbí? Mám totiž neustále hlavu plnou myšlenek a mám tak pocit, že všechny starosti a zbytečnosti z hlavy vyfoukám. No věřili byste tomu?:D






4. Nestříhám si nehty na rukou! 

Už roky si nehty opravdu nestříhám. A nebojte, nemám je až po kolena. Ony totiž vždycky dorostou do určité délky a pak prostě a jednoduše odpadnou. Je to zvláštní, ale funguje to u mě tak. Pilník používám tak dvakrát do roka, když si nehet někdy náhodou zatrhnu.




5. Čtení mě ABSOLUTNĚ uklidňuje! (jsem na tom závislá)

Spousta lidí nakupuje kosmetiku nebo oblečení. Já knihy. Vymetám všechny antikvariáty a knihkupectví a už mám doma spousty a spousty knih. Mám knihu v autě, v kabelce, u postele, na toaletě, prostě všude. A když nemám co číst, tak čtu časopisy, návody k použití a taky složení jídla, obsah sprchových gelů a ostatní. Prostě normální a běžný čtenář!





6. Sbírám kameny!

Celý život jsem chtěla něco sbírat, ale po chvilce mě to vždy přestalo bavit. Neměla jsem to kam dávat, přestalo se mi to líbit, musela jsem za to utrácet peníze. A pak to přišlo samo. Začaly mi do cesty vstupovat kameny ve tvaru srdce. A že jich mám. Navíc je nacházím pořád a všude:)



7. Dělám si seznamy na všechno!

Dělám si seznamy na úklid, seznamy oblíbených filmů, knih, seznamy přání, seznam úkolů, seznam dárků a spoustu dalších. Naprosto mě uspokojuje, když si pak můžu danou věc odškrtnout jako splněnou:) Každý den si navíc zapisuji sny a taky to, co vařím. Jsem prostě největší a nejšílenější pisatel na světě!


8. Vše si chci udělat sama!

Chci mít hezký účes na ples, ale chci si ho udělat sama. Chci mít letní šaty, ale chci si je ušít sama. Chci si nechat opravit zub, udělat operaci - ale všechno si to chci udělat sama, i když to samozřejmě neumím. Nerada se svěřuji do rukou jiným lidem a mám ráda svůj život pod kontrolou.



9. Sleduji lidi!

Sedím v autě, v parku, v hospůdce a čekám, knížku v ruce, sluneční brýle a dívám se na lidi. Jak nakupují, jak chodí městem, jak si spolu povídají. Jak jsou oblečení, jak jsou upravení, jak se k sobě hodí, co z nich vyzařuje a jak na mě působí. Doma si o tom pak samozřejmě dělám seznamy:D No, věřili byste tomu?:D





10. První si na člověku všimnu zubů!

To bude asi tím, že sama mám zuby do X. Fascinují mě krásné a rovné zuby. Ráda se na ně dívám. A můj muž by vám potvrdil, že na ně i ráda klepu prsty. Ne, zubařem jsem být opravdu nikdy nechtěla!




11. Myslím si o svém psovi, že je člověk!

Někde jsem četla, že je to první příznak toho, že je člověk šílený. Ale to byste ho museli vidět. Dívá se, jakože chápe o čem mluvím, poslouchá mě, když mluvím, kývne hlavou na souhlas, mluví, když mu řeknu. Je prostě jiný a rozhodně to není jen takový pes. Pché!






12. Miluju horory, nadpřirozeno a strach!

Nemůžu odolat hororům, strašidelným knížkám, tajemným výpravám a zahráváním si se vším nadpřirozeným a magickým. A pak? Pak se hrozně bojím! Nikam nejdu sama, v noci se budím nočními můrami, ale stejně to příště udělám zas! Miluju strach a je to můj největší adrenalin!:)



13. Nedojídám jídlo!

Když jsem byla malá, tak jsem nemohla od stolu, dokud nebudu mít dojedené. A teď? Mám muže, který po mě vždycky všechno jídlo mile dojí. To mám tak ráda a vyloženě si to užívám! On to samozřejmě rád nemá a říká, že pak přibírá (samozřejmě to není pravda a je tenký jako malíček), ale mě to vyloženě baví! Hrozný zlozvyk, já vím!:D



Tak to je vše. Přijdu vám zcela normální? Bylo mi jasné, že ano!:)

A teď vás mí milí roztodivňouši, bláznivci a šílenci, vyzývám vás ke stejně ulítlému, ale zábavnému konání! Vytvořte si svůj seznam vašich divností a pošlete mi odkaz. Moc ráda se dozvím, s kým mám tu čest. :)

A máme něco společného?:D

Těším se!

Divňoušská, ale svá




8 komentářů:

  1. 1, 9, 13 - celá já. :D
    Hezké vědět, že v lecčem nejsem tak docela sama. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem taky ráda a upřímně mě to těší:) M.

      Vymazat
  2. Ještě že tam je 5, jinak bych se lekla, že jsem nenormálně normální :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle je super článek. Docela mě zarazilo, že si nestříháš nehty a pilník použiješ tak 2x do roka. Taky miluji horory a strach. Láká mě všechno tajemno. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No děkuji:) Jj já taky nevím, jak je možné, že ty nehty tak u mě fungují:) Jinak s tím tajemnem, tak to je moje oblíbená "divnost":)

      Vymazat
  4. :-D :-D Míšo vtipný článek, vzpomněla jsem si, jak jsi mi povídala o Tvém pejskovi, že je fakt člověk :-D a teď to tady vidím napsané, tak mi to přijde ještě vtipnější, protože si ho uplně představuju :-D mmj. některé "úchylky" máme podobné 8-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že tě článek pobavil:) jojo on je to Pan Pes:D Jinak jsem ráda, že každý má něco šíleného:) M.

      Vymazat