neděle 12. července 2015

Střípky léta (plus ukázka mé práce)

Nějak to flákám...jsem hrozná, ale mám problém být na počítači, když je léto v plném proudu. Stačí, že tu tvořím práci:)

Komu bych chyběla, nebo alespoň mé písmenkování, tak může číst nové články ode mě na skvělých a zajímavých stránkách, kde se dozvíte spoustu užitečných informací, pobavíte i potěšíte - Království žen 
Nějaká ukázka : Jak přežít partnerovy koníčky?, Buďte zdravé díky čokoládě, Kde si v létě užít nejlepší romantické chvilky a sex?

Tady střípky z posledních dvou týdnů.
Tomu byste nevěřili, z těch 3 bot se mi rozpadly dvoje, takže jsem musela koupit nové:)
Prázdninové mlsání

Letní posezení na zahrádce nesmí chybět!

Výpravy za tajemnem:)

A taky úmorné horko a unavený pejsan:)
A jak prázdninujete vy? Kam se chystáte? Co provádíte?

Doufám, že se máte skvěle!

Prázdninová


8 komentářů:

  1. Výpravy za tajemnem by lákaly i mě...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na nějakou určitě vyraz:) Je to super způsob, jak se odreagovat, i když ty sny potom...:)

      Vymazat
  2. V takovém horku se dá jediné......pročítat blogy, proto šup ke mně na giveaway :-)
    www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pročítám a utíkám k Tobě na giveaway:) M.

      Vymazat
  3. Mňam, mlsání vypadá nádherně, hned bych si dala. Výpravy za tajemnem, vem mě sebou. :-)) To by se líbilo i mě.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat