pátek 24. července 2015

Mé šílené sny

Taky máte občas sny, které by na filmovém plátně získaly minimálně jednoho Oscara?

Já tedy ano. A od té doby, co jsem si vyrobila lapač snů, tak je to opravdu zajímavé. Každou noc se mi zdá velké množství snů a některé z nich jsou opravdu originální. Zároveň taky barevné, plné emocí a úplně živé.
Pár těch nejšílenějších vám tu napíšu:) Tak třeba:

1) Já a parta křečků v říši divů
Zdálo se mi, jak jsme s partou křečků (opravdu nevím, kde jsem na to došla) chtěla vykrást obchod s potravinami. Křečkové zabavili prodavačku a já dělala, že se mi chce na toaletu. Odešla jsem kamsi dozadu do obchodu a tam našla malinkatý vchod. Vlezla jsem do něj a ocitla se v pohádkovém světě jako Alenka v říši divů. Tam jsem musela z 13 dveří uhodnout ty správné, kde se nachází toaleta. Nakonec přišel nějaký král, který v tomto pohádkovém světě bydlel a daroval mi skládačku ve tvaru koule. Něco jako kulatou Rubikovu kostku. Řekl mi, že to je náš lidský svět a že když se mi rozloží, tak ji musím ihned složit, aby lidé mohli dál žít. Samozřejmě jsem zakopla a všechny dílky se mi rozsypaly. Pak jsem se nemohla probudit, protože nebylo kam. Vždyť jsem si ten svět musela znovu poskládat. A probudila jsem se až jsem vložila poslední dílek:) Heh, jak říkám - jsem celkem normální:)
2) Jak přelstít Smrtku
Zdálo se mi o tom, jak jsme ze světa vyhubili Smrt. Byla to paní v černém plášti s kosou (jak prozíravé:)). Ona lidi brala sebou tak, že se jich dotkla svou rukou ve které držela kosu a oni s ní pak museli jít na druhý břeh. Nevěděli jsme, jak se s ní dá bojovat. Zkoušeli jsme to různými způsoby a nic nezabíralo. Až pak mě to napadlo. Přišla jsem k ní a natáhla k ní ruku. Ona ucukla a chtěla se otočit a odejít. Ale já jsem ji dohnala a podařilo se mi stoupnout si před ni. Roztáhla jsem ruce a objala ji....pevně jsem ji podržela a jí stekla jedna slza...dojala se a začala pomalu mizet. Pak už byla jen fialovo černá tma a její hlas, který mizel v nekonečném vesmíru. Fakt se na žádné šílené, psycho ani sci-fi filmy nedívám a vůbec nevím, kde se mi ty sny líhnou:)
3) Láska ke knihám
Zdálo se mi, že jsem se setkala s nějakým čarodějem, který vládl celému světu. Měli jsme se utkat v boji a on mi řekl, že nebudeme bojovat žádnou zbraní, ale myslí. Mám si prý vybrat jednu věc bez které nemůžu být a on bude hádat, co to je. Projde mé myšlenky a myšlenky mých přátel a podle toho zjistí, co miluji a co může být ta věc. Pokud to uhodne tak se celý svět zatratí a pokud to neuhodne, tak svět zachráním a největším čarodějem budu já. Já si vzala tu jednu věc a čekala. Procházel všechny mé myšlenky a já se úpěnlivě snažila na tu věc nemyslet. Procházel myšlenky mé rodiny a přátel a hledat nápovědu. Díval se u mě doma a zkoumal mé zájmy. A pak se postavil proti mě a řekl: "Už vím, vybrala sis....knihu!" Protože miluješ knihy. Mě zamrazilo, protože jsem myslela, že je to pravda, ale svět nezmizel...musela jsem mu ukázat, co teda mám v rukou. A já za zády skrývala....rukopis mé knihy. Ne knihu samotnou, ale jen můj psaný text a poznámky....takže jsem vyhrála:)
No chápete, kde na takové sny chodím? Budím se šokem, vyřešením dobrodružství nebo šíleným příběhem, který pak povídám svému muži a ten má ze mě naprostou legraci.

Zajímalo by mě, jestli jsem v tom sama? Nebo se vám taky zdají podobné šílenosti? Trumfnete mě?:)
Doufám, že si užíváte ty horké dny ideálně u bazénu nebo jakékoliv jiné vody, třeba v knížkou nebo snící.

Spánková víla

P.S. Dnes v noci se mi zdálo o mých oblíbených blogerech a blogerkách, stavěli jsme blogerské doupě a společně fotili všechno a všechno a k tomu pak psali příspěvky. Ha!:D

4 komentáře:

  1. Byla jsem na poušti s Alexandrem Makedonským a celou jeho armádou. Všichni jezdili na koních a celkově tam byl velký zmatek. I Alexandr brázdil duny na svém oři.
    Pak seskočil z koně, jeho zbroj se leskla v slunci (vypadalo to zpomaleně a přehnaně, jako v nějakých šílený telenovelách) v jedné ruce jutový pytel a druhou chytal tučňáka.
    Prostě jsem ve snu zlanařila vojevůdce s jeho armádou, lítala jak trotl po poušti a zachraňovala tučňáky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni! Jsem ráda, že v tom nejsem sama:) Nevím, jestli si mě právě netroufla:) Vítej do klubu šíleně snících:) M.

      Vymazat
  2. Ne nejsi mě se jednou zdálo, že jsme s kámošema cestovali po světě a hledali draky, k tomu jsem si myslela že je Peru u Indie, a že Island je v Irsku. A to je zemák můj nejoblíbeněší předmět :D. No a prostě jsme luštili záhady, jezdili na mega škorpionech atd. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, paráda:) Jsem ráda, že je nás "normálních" víc:) Hmm tvoje sny by mě bavily:) M.

      Vymazat