pátek 31. července 2015

Jaký dárek vybrat?

Taky vás někdy trápí tahle otázka?

Narozeniny, svátky, Vánoce, vlastně pořád něco:) 
Našla jsem na blogu Janči - tady, skvělý nápad na stránku Dej mi dárek - tady, kde si můžete pěkně pohromadě sepsat svá přání a pak už jen rozeslat přátelům a rodině. Moc se mi to líbí - hlavně proto, že sama řeším každou oslavu, kdo co chce a pak taky co vlastně chci já. 
Líbí se mi, že tady v mém seznamu přání můžu kdykoliv cokoliv přidávat, odebírat i vkládat do obdržených a nespotřebuji stohy papírů. ( i když papír tak miluji!:))

Znáte teorii přání do vesmíru? Jak si něco napíšete a pošlete a pak se vám to splní?
Já napsala seznam, poslala a druhý den jsem dostala první dárek. K narozeninám? Ty jsem měla už před měsícem. Bylo mi řečeno, že prostě jen tak...a z lásky...

Jsem nadšená a nadmíru šťastná! Jsou to už roky, co po tomto dárku toužím!
Luk a šípy...dlouhý anglický, středověký a historický, z jednoho kusu voňavého dřeva. Omdlívám blahem!


Máte taky už svůj seznam dárků a přání? A co byste si přáli? Máte taky něco tajného a dlouhodobého, co si k vám ještě nenašlo cestu, ale už možná brzy...?

Dnes v převleku

Artemis (znáte, víte?)

P.S. Můj seznam přání - tady! Ale to já jen tak:D

4 komentáře:

  1. Krásny luk, ja mám tiež doma luk, ale nie je z dreva, tento vyzerá krásne aj šípy :-) Uži si ho a pre istotu odporúčam chránič predlaktia k strieľaniu ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, zrovna jsem se dívala na tvůj blog, jak jste střílely z luku:) No já dřív zkoušela sportovní střelbu a teda ten luk byl o moc větší než já a byla to makačka, doufám, že s tímhle dřevěným miláčkem mi to půjde o poznání lépe:) Jinak chránič si pořídím co nejdříve:) Ještě mám v plánu si někam na luk vyřezat své iniciály nebo poznávací symbol, musím si jej zosobnit:))

      Vymazat
  2. Dárky kupuji tak, že poslouchám, co si kdo přeje, co má rád, nad čí se náznakem usměje, když to vidí ve městě. A pak prostě koupím. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je taky super metoda, ale když má člověk kolem sebe víc lidí, tak se v tom pak trošku ztrácí:)) M.

      Vymazat