úterý 28. července 2015

Detektivní práce...

....všeho druhu!

Už jako malá jsem chtěla být buď doktor nebo detektiv. Přesněji řečeno kriminalista:)
Prostě sledovat lidi, zapisovat si jejich chování, tvořit psychologické profily a hlavně přemýšlet. Protože to dělám neustále! A neumím to vypnout...
Další, co mě absolutně fascinovalo na těchto profesích byly vždycky nástroje.

Nebudu lhát a řeknu vám, že například stetoskop doma opravdu mám:)
A kromě jiného jsem vždy toužila po takové té skříni s moc šuplíky...abych si tam mohla zakládat spousty papírů a právě ty profily lidí:))

No nic, asi to zůstane jen snem. Ale přesto mi to nebrání v tom sbírat další vybavení. Včera mi konečně! přišla poštou tak dlouho očekávaná a skvělá pomůcka. Ehm, já umělec jsem si koupila kousek techniky:)

Mini mikroskop s LED světlem. No není úžasný? Koupit můžete ZDE.

Nejenže je opravdu rozkošně malý a je k němu koženkové mini pouzdro. Ale zvětšuje 60 krát. Což je paráda. Navíc má dvě funkce osvětlení - běžné a zkoumající bankovky. 

Hurá!!! Teď můžu konečně zkoumat a objevovat:)


Máte taky nějaké pomůcky pro vámi vysněné povolání, které ale neděláte? Na čem ujíždíte vy?

Dnes technikou políbená

Žádné komentáře:

Okomentovat