středa 15. července 2015

Dárky z bylinek

Tak prvotní věc, do které jsem se pustila po sběru bylinek na mé zahradě, jsou dárky z bylinek. 
Sešlo se několik narozenin, svátků a příležitostí, kdy jsem mohla použít mé vypěstované.A také jsem darovala jeden energický obrázek:)

Zde ukázka i malá inspirace.

Bylinkové polštářky
Bylinky, které jsem posbírala o Svatojánské noci jsem dala usušit. Poté jsem usušila malé polštářky a mí nejbližší si je vložili pod polštář. Tím se jim splní jakékoliv přání a celý rok (až do další Svatojánské noci) se jim udrží štěstí, zdraví a pohoda:)


Sypaný čaj
Z mých sušených bylinek vyrábím různé směsi, které pak takhle zadózuji, popíšu a daruji:) 
 A tento dárek jsem dostala - sušená meduňka ve skleněných dózách.
Tyto pytlíčky jsou z netu od šikovné a kreativní dušičky (odkaz níže). Já jsem své bohužel nestihla vyfotit a plné bylinek šly velmi rychle do světa.
Teď zatím suším další a chystám se na tinktury a oleje.

Máte nějaké rady a nápady?

Bylinky milující


Foto: Moje a tady http://www.creativeclub.cz/?page=katalog&ucdetail=631

Žádné komentáře:

Okomentovat