pondělí 22. června 2015

Znám jednu starou zahradu...

....kde hedvábná je tráva!:) Schválně, z jaké je to pohádky?

Ha! To byste neuhodli, jaké bohulibé činnosti jsem se poprvé v životě věnovala a chytlo mě to tak, že to budu dělat minimálně jednou za měsíc.
Ano - je to sekání trávy mým novým "vesmírným" přístrojem.
Záhonky od maminky se začínají zelenat a vypadá to, že nějaká ta úroda přece jen letos bude. Nemůžu se dočkat.

Na zahradě nejen všechno kvete, ale spousta toho začíná i dozrávat. Budeme mít jablíčka, ořechy, meruňky, lesní jahody už jsou skoro snědené a k tomu ještě na našem mini stromku celé dvě! višně nebo třešně. Kdo mi řekne, co je na fotce, tak má u mě minimálně metál!:)

Mimo to jsme od kamaráda dostali tři broskvové stromky. Takže já jsem si dala nohy nahoru, lehla si do houpacího křesla a vzala si knížku. A muž? Sadil, sadil:) To je ta spravedlivá dělba práce, ne?


A nechybí ani květiny. Nejvíc jsem si zamilovala růže...znáte tu pohádku Kráska a zvíře? Je to moje oblíbená, vlastně milovaná. Tam to taky všechno začalo jen jednou růží. Namalovala jsem vám k tomu kousek komiksu...líbí?:)


Je opravdu krásné, mít takový kousek přírody a tvořit si jej dle svého obrazu. Je to takový náš malý splněný sen. Ale víte, co je ještě úžasnější? Naši sousedi! To jsou lidé s velkým L. Skromní, pokorní, otevření a přátelští...a vždycky pro nás něco mají. Tentokrát pekl sám soused. Takovou laskominu mám snad upečenou jen od maminky nebo babičky. 

Jsem nadšená a vděčná!

Nedá mi to a musím ještě poslat velké díky do vesmíru!

A k tomu všemu posílám pozitivní energii, radost a pohodu do všech dnů i vám Milí!

Ušmouraná a celá od jahod




6 komentářů:

  1. Lesní jahody, jablka, třešně i ořechy mám strašně moc ráda. Docela ti tu zahrádku i závídím. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty lesní jahody jsem neměla už roky a když před lety ano, tak třeba pár, třeba deset kousků a teď jich tam máme opravdu stovky! Je to neuvěřitelné:) Jinak třešně nebo višně (pořád nevím) máme na našem ministromku asi tři, ale i tak je to super:) Na jablka jsem zvědavá, je to taky taková minijabloňka:) Je to práce - ale zároveň i velká radost:) M.

      Vymazat
  2. Míšo, ani nevíš, jak mi váš příběh připomíná ten náš.
    Koupili jsme také absolutní džungli, bohužel já vesmírný stroj z počátku neměla, jen srp :o)
    Ať se daří a vím, že bude, pokud to tam tak milujete ♥
    Krásné léto, Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, a to ani nebylo plánované. Teda zahrada ano, dům až někdy, kopeček vůbec:)) No já nejdřív taky používala srp a kosu, popravdě mě to s těmito "starodávnými" pomocníky baví víc, takže to teď střídám:) Nebo to, co já dělám půl dne kosou, sjede muž za 10 minut křovinořezem. Děkuji, doufám, že to tam bude jen a jen lepší a útulnější:) Vám taky krásné léto a hlavně prázdniny plné dobrodružství:) M.

      Vymazat
  3. Zahrádka i záhonky vypadají skvěle, je super, že ji tak s láskou obhospodařujete. Určitě Vám to vrátí formou výborných plodů. Užívej léto :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc!:) Léto se budu snažit užít, i když nejraději pracovně:) M.

      Vymazat