pátek 26. června 2015

Vyhlášení soutěže - Kdo dostane mou knihu?

Tudududů!
Soutěž skončila, děkuji všem zúčastněným a čest i poraženým.

Dnešní losování bylo v režii mého muže. 

Takže tady je výsledek!
Gratuluji!

Milá Klárko, pošli mi na mail nebo FB adresu, kam ti má knížečka přiletět:)

P.S. Tvá výhra mě velmi potěšila, protože vím, jaká jsi milovnice knih. Doufám, že mi pak dáš i zpětnou vazbu.
Užijte víkend Milí!

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Když já bych vám nejraději dala dárek všem, že mě podporujete a jste tu se mnou:)

      Vymazat
  2. Moc děkuji :-) moje první výhra snad, nic lepšího jsem si nemohla přát :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač, mám velkou radost i za Tebe:)

      Vymazat
    2. Moc gratuluji :-) Zároveň zvu na svůj blog, v brzké době vyhlásím svoji první giveaway :-)

      Vymazat