pondělí 1. června 2015

Všechno zlé, je pro něco...

dobré! 

Jak to přísloví nemám ráda, tak musím dnes potvrdit, že platí maximálně.


I když jsem se týden úpěnlivě učila předmět Dějiny umění a v noci se mi o umělcích dokonce zdálo, tak to asi pořád bylo málo, protože tato jedna jediná zkouška mi zůstává viset nad hlavou. Písemnou část jsem úspěšně splnila, ale ústní zkouška se mi teda vůbec nepovedla. Podrobnosti raději nerozebírám, protože o učitelích jen dobře:)

Co mě ovšem dneska potěšilo a udělalo obrovskou radost je balíček, který mi přistál ve schránce. Tak konečně jsem se zařadila mezi čtenáře, obdivovatelky a fanoušky milé Věrky. TU! A její kniha Máma už u mě našla domov a své neochvějné místečko:)

Tak možná je tento dárek s peříčkem na přední stránce (beru to jako pozdrav z nebe:)) zadostiučiněním, aby byla rovnováha ve světě zachována. Něco se vždy nepovede, ale naopak to další se povede.

A než se opět pustím do učení a opravování zkoušky, tak si dám příjemný večer s knihou:)

Mimo jiné mě ještě zítra čeká jedna důležitá věc, kterou si zatím nechávám pro sebe, abych ji nezakřikla. Ale kromě té jedné jediné malé zkoušečky (samozřejmě je hrozně důležitá!), tak musím říct, že zbytek oblastí mého života svítí....to možná proto, že se za pár dní už po dvacátéšesté narodím:))
Malá ukázka z Noci kostelů - zajímavá architektonická akce:)
   
A co vám povedlo poslední dobou? Je také něco, co se vám nepovedlo? Třeba mě utěšíte a uklidníte, že to není zas tak hrozné, jak si myslím:)

Těšící se na všechny další dny!

dnes raději jen skromná (cítím se jaksi neinteligentně)

malá M, ale s velkým 


6 komentářů:

  1. Z pokažené zkoušky si nic nedělej. Nejsi první ani poslední a určitě to napravíš. :-) Kniha se mi moc líbí, hlavně teda ten obal, protože obsah mi je neznámý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za podporu, zatím se s tím smiřuji, mám ráda, když je všechno perfektní a na stoprocent, tak mi to trošku vadí:) Jinak knihu už čtu a je úžasná...můžu doporučit:)

      Vymazat
  2. Knihu mám doma už pár týdnů a ne a ne se k ní dostat. Co se mi nepovedlo? Poslední měsíce mám pocit, že hodně věcí, ale přesto doufám, že všechno zlé je k něčemu dobré ... Snažím se z toho poučit, učit se trpělivosti a neklesat na mysli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šup, přicházíš o krásné chvíle pohody a relaxace:) Já taky věřím, že všechno zlé je k něčemu dobré, jen někdy ztrácím trpělivost a nebaví mě čekat až se to projeví:)

      Vymazat
  3. Jedním slovem .... DĚKUJI....Věrka

    OdpovědětVymazat