neděle 14. června 2015

Soutěž - a s pravdou ven!

Mí milí,

v první řadě Vám chci od srdce poděkovat za vaše návštěvy, milé komentáře, za sdílení, rady i nápady. Úspěšné jsme spolu překonali 100 článků a k tomu 10 000 návštěvnost:)

A já Vás chci odměnit! Přichystala jsem vám malou, ale velmi osobní soutěž. Tak s pravdou ven?:) 

Napsala jsem knihu.
Je to má první kniha. Příběh psaný poezií...o lásce, kterou určitě zažil každý z nás, příběh, který píše sám život a který nikdy dopředu nevíte, jak skončí. A možná právě to je na tom napínavé a přitažlivé.
Knihu jsem napsala před lety a nechala odležet v šuplíku, teprve teď uzrála ta chvíle a doba, kdy jsem se rozhodla vydat ji. 
A je tady! Můžete o ni soutěžit. Z komentářů posléze vylosuji jednu osůbku a té svou knihu i s věnováním pošlu.
Pravidla soutěže jsou dvě, obě samozřejmě zase dobrovolná.

1) Zkuste uhodnout hádanku níže. Myslím, že vůbec těžká. (prosím do komentáře i s vaším kontaktem)
2) Přidejme se do přátel, sdílejme se, sledujme se nebo o sobě prostě nějak nechme vědět:)
Soutěž začíná dnes (začaly mi prázdniny - zkouška z Dějiny umění byla úspěšně pokořena!) a končí 24. června v 0:00.

Hádanka zní: Můj oblíbený básník, autor této přenádherné básně:

Slyším to, co jiní neslyší,
bosé nohy chodit po plyši.
Vzdechy pod pečetí v dopise,
chvění strun, když struna nechví se

Prchávaje někdy od lidí,
vidím to, co jiní nevidí.

Lásku, která oblékla se v smích,
skrývajíc se v řasách na očích.

Když má ještě vločky v kadeři,
vidím kvésti růži na keři.

Zaslechl jsem lásku odcházet,
když se prvně rtů mých dotkl ret

Kdo mé naději však zabrání
- ani strach, že Přijde zklamání,

abych nekles pod tvá kolena.
Nejkrásnější bývá šílená.


Ještě jednou vám děkuji a jsem tu s vámi v tom fantazijním světě moc ráda!
Těšící se na vaše postřehy a dojmy

S láskou






10 komentářů:

  1. 1. Autorem básně je Jaroslav Seifert :)
    2. Sleduju tě - GFC: Nessa Black

    OdpovědětVymazat
  2. Jaroslav Seifert
    Píseň o lásce

    piesse15@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. 1. Samozřejmě, že Jaroslav Seifer - básnickou sbírku Nejkrásnější bývá šílená, jsem před rokem věnovala ženě, jež je mému srdci nejbližší, ačkoliv ona o tom neví :-/ takže mě tato ukázka vrhla do náruče nostalgie, ale i za to děkuji
    2. vroni.h@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jaroslav Seifert, Píseň o lásce (Seifertovu Píseň o lásce také zbožňuji.. <3 :) )
    Kontakt : janaherm@centrum.cz

    PS: Obrovská gratulace ke zkoušce.. mě chybí už jen týden :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jaroslav Seifert :)
    Sleduji tě jako Nika Roovy

    OdpovědětVymazat
  6. Tolik správných odpovědí..... No jo, je to Jaroslav Seifert a jeho Píseň o lásce.
    Sleduji Tě přes blogger, můj blog siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Autor je Jaroslav Seifert a sleduji tě jako Genevra.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  8. 1) Píseň o lásce - Jaroslav Seifert
    2) mám tě v oblíbených + mám odkaz na soutěž na svém blogu :)

    Hezký den, K.

    OdpovědětVymazat
  9. O poezii nic nevím, zkrátka jsem do ní asi nedorostla a nepochopila ji. Ale tvoje knížka vypadá hezky a tak jako "čistě". Mrknu se po ní v knihkupectví:)

    OdpovědětVymazat
  10. můj oblíbený Jaroslav SEifert.moje maturitní téma z literatury před 30 lety...dala jsem si Tě do oblíbených..můj meil:zdena.kojecka@seznam.cz nebo blog:můj život v domku po babičce.

    OdpovědětVymazat