pondělí 8. června 2015

Slunce na zahradě

Každou volnou chvilku teď trávíme v našem ráji.

Sázíme, zaléváme, pomalu pomaličku si vytváříme své místo klidu a pohody:) 

Začínám mít tu zahradu čím dál raději! Dokonce jsme zjistili, že se k ní dá dostat i zkratkou a cestou se dá najít tolik pokladů! Vzácné a chráněné rostliny, květiny, bylinky, přírodniny, zvláštní kousky dřeva a také tajemné zákoutí, která lákají ke hře.



Už počítám dny do začátku prázdnin a nemůžu se dočkat na pořízení alespoň koupací kádě. 

A jak si Vy užíváte tak teplé dny? Nějaké rady k příjemnému osvěžení?

Tak krásný vstup do nového týdne!

Opalující se


2 komentáře:

  1. My jsme se o víkendu osvěžovali na chalupě nealkoholickým Mojitem, protože jsme měli zahrádku plnou máty :) Stačilo jen dokoupit limetku, třtinový cukr a nadělat nějaký ten led. Byla to mňamka. Jinak Vaše zahrádka vypadá supr, nedivím se, že Ti přirůstá k srdci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to Mojito si mě nalákala a na narozeninách jsem nakonec dělala nealko i alko verzi:) Takže děkuji za tip:) Jinak já už se vidím, jak bude na zahrádce chvilku klid a já si dám plavky, vezmu knihu, nějaký míchaný drink a lehnu si na lehátko, to je teď moje oblíbená představa:) M.

      Vymazat