čtvrtek 25. června 2015

Po letech v divadle

student umění a milovník kultury jsem nebyla roky v divadle!

Stydím se a nechápu, že mi tak dlouho unikal tento skvostný umělecký zážitek:)

Včera jsem byla zase po letech ( čísly asi 6 let) v divadle. A přímo v Národním divadle v Brně
Skoro jsem zapomněla, jak krásné je Mahenovo divadlo. Červené závěsy, zlaté zdobení, dokonale propracovaná architektura stavby a k tomu všemu německá komedie Rozbitý džbán.
První půlhodinka byla náročná, chvilku mi trvalo než jsem se pohodlně uvelebila a začala dávat pozor. Pak už mě představení chytlo a začalo bavit.
Dojatá jsem byla dvakrát. U nespravedlivého konce a rozhřešení, které bylo podtrženo dramatickou hudbou a pak na konci při bouřlivém potlesku nás diváků, kdy se herci třikrát vraceli a klaněli:)
Nejenže jsme si užili divadlo v prezidentském lóži, ale večer jsme završili fenomenální pizzou se všemi možnými ingrediencemi. Zapili to kofolou a ochutnali několik druhů piva. Tomu říkám večer!

Rozhodně půjdu zas a brzy! Tedy do toho divadla:)

A co vy? Máte rádi divadlo? Jak často do něj chodíte a které představení se vám líbilo nejvíce?

Hérečka     


Foto: ndbrno.cz, pixabay.com, gotobrno.cz           

2 komentáře:

  1. Míšo, musel to být krásný zážitek. Mě babička brávala od mých 6 do 15 let do divadla téměř každý měsíc, jezdilo se se Svazem žen ( to ty nejspíš nepamatuješ). Teď v dospělém věku to dost zanedbávám, čas, peníze.... Ale před časem jsem viděla v Plzni balet ,,Freddie-The King of Queen" a musím říct, že mě to hodně emotivně zasáhlo. Můžu jen doporučit. Přeji aby ses do divadla dostala dřív než za 6let. Krásné léto. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to hezké a zároveň zvláštní. Já jsem taky dřív chodívala častěji, se školkou, pak se školou, pak s přáteli a teď dlouho nic. Jsem ráda, že jsem to napravila a ještě navíc jsem byla pozvána:) Jinak teda ten balet Freddie musel být úžasný. Podívám se po něm a možná se vydám:) Tobě taky krásné léto a děkuji:) M.

      Vymazat