pátek 19. června 2015

Odhalení

Pamatujete si ještě na můj speciální narozeninový dárek od muže?
Jak jsem dostala ten popruh?
A měla jsem k němu dostat další den pokračování...
Vaše tipy byly popruh na foťák, skákání nějakého bunge-jumpingu a podobné....ale teda to, co to bylo doopravdy absolutně nikdo nečekal!:D

Druhý den v noci jsem dostala dopis. Bylo v něm, že na dvůr přiletěla vesmírná loď a zapomněla v dílně nějaký vesmírný přístroj. Takže jsem o půlnoci! (byla jsem strachy bez sebe) slézala po tmě schody do dílny a tam to blikalo všemi barvami. Vevnitř jsem našla barevnou diskotékovou kouli a u ní ležel další dopis. Tam stálo, že přístroj je nyní můj.

A víte, co tam leželo?

Hahahahaha! A popruh přesně padl na mě a na udržení tohoto vesmírného přístroje - Křovinořezu!
No jo, když si pořídíte zahradu, tak křovinořez je prostě potřeba!

Děkuji svému muži za tak skvělý a úžasný dárek! A ještě víc mě těší, že jej sám sestrojil a smontoval. Dle jeho slov - má dva motory, luxusní řídítka, krytku proti odletování kamínků a ještě několik nástavců...prostě je to dělo, které je prý pro mě jako dělané:) 

Co tomu říkáte? Mě dárky od mužů vždycky dostanou do kolen:)

A dostali jste někdy také tak "šílený vesmírný dárek"? 

No nic, je čas jít posekat trávu.

Křovinořezka


12 komentářů:

  1. Tak to je boží, to by mě nikdy nenapadlo :) Máš praktického muže :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě taky ne, já si nad tím trápila hlavu:)) Praktický je jen občas, hlavně umí vždycky překvapit!:)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Mě už smích přešel:D je to makačka!:D

      Vymazat
  3. Tak takový dárek bych nepředpokládala. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, mým vesmírným dárem bylo.......prkýnko na wc :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že tímto svým dárkem si pokořila ten můj a bludišťáka vyhráváš Ty!:))

      Vymazat
  5. Tak to by mě nenapadlo....ale super :o))))
    Martina

    OdpovědětVymazat