sobota 27. června 2015

Našla jsem si novou vášeň!

Už jako malá jsem milovala chození do lesa. Vždycky jsem si přinesla nějaké kytičky a pak z nich vařila lektvary.


Meduňka od kamarádky
Pak jsem měla období, kdy jsem si nakoupila spoustu knížek o bylinkách a chtěla se tomu věnovat naplno. Ale plán mi nestačil. Musela jsem k tomu dospět.

A má milovaná zahrada mi k tomu vyloženě otevřela dveře! Nejenže na ní roste nepřeberné množství květin, ale také bylin, kouzelných rostlin a všeho možného. 
Tak teď sbírám bylinky, učím se je rozeznávat, suším je a dělám z nich zatím čaje a kouzla.) Chystám se na oleje, tinktury, masti, kosmetiku, mýdla a další!
Devatero kvítí ze svatojánské noci
Těším se a určitě se s vámi podělím - tak se taky těšte!

Máte nějaké recepty na přírodní kosmetiku? Recepty s bylinkami? Tipy, triky, rady?

Čarující






12 komentářů:

  1. Vyzerá to úžasne, tiež ma fascinujú bylinky a mám rada bylinkové čaje :) Je super, že sa tým tak zaoberáš a že sa do toho rozumieš :)
    Pridávam sa k pravidelným čitateľom :)
    Ja (Mirka) a moja kamarátka máme blog, ktorý je viac zameraná na naše outfity, tak ak chceš, príď sa pozrieť :)
    http://apairoffriends.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, hlavně ten odvar ze sedmi kouzelných bylin ze svatojánské noci byl výborný. Něco jako zdravý energy drink:) Vítám tě na blogu a určitě mrknu i na ten tvůj:) Krásnou noc:) M.

      Vymazat
  2. Bylinky miluji. Dělám si z nich taky hlavně čaje, ale taky třeba vodičky na vlasy.
    http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zatím jen ty čaje, na zbytek se chystám:)

      Vymazat
  3. Super, že máš takúto záľubu zbierať bylinky. Moja krstná robí niečo podobné. Bylinkové čaje veľmi nemusím, ale na vlasy ich používam. Pekný článok :)
    Budem rada ak zavítaš na môj blog a zanecháš komentár alebo sa pridáš medzi pravidelných čitateľov :) http://msfashionsusan.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, určitě se mrknu na tvůj blog:) Na vlasy mám v plánu bylinky vyzkoušet:)

      Vymazat
  4. Páni, to je krásná a užitečná záliba.Píšeš o tom jako nějaká víla a to se mi líbí. Páni, kolik vůní! ((: Určitě bude fajn, až z kvítku něco vykouzlíš.
    http://neweresth.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé ty jsi mě poznala?:D Škoda, že nejsem víla, jen bych sbírala bylinky a tančila na paloučku:) Tak třeba časem:) M.

      Vymazat
  5. Voňavý a inspirativní článek. Já s bylinkami teprve začínám. Suším a vařím likéry a sirupy. Přeji ti hodně bylinkových a kouzelných nápadů (doufám, že se podělíš) a hodně úspěchů na zahrádce. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, určitě se podělím, ale zatím pěstuji a čekám co budu na podzim sklízet:) Ale plánů je spoustu:) M.

      Vymazat
  6. Voňavý a inspirativní článek. Já s bylinkami teprve začínám. Suším a vařím likéry a sirupy. Přeji ti hodně bylinkových a kouzelných nápadů (doufám, že se podělíš) a hodně úspěchů na zahrádce. Jitka

    OdpovědětVymazat
  7. Byliny sú určite dobrou volbou ked si hladáš hobby ja sám sa bylinkám venujem odmalička vždy ma bavilo jak dokážu ovplyvnit stav druhého človeka hlavne jak mu pomoct, keby si sa chcela pozret mám stránku čo je vytvorená na motív školy o bylinkách v štýle harryho pottera http://rokfortskaskola.mypage.cz/

    OdpovědětVymazat