čtvrtek 4. června 2015

Narodila jsem se...

už zase?

To snad není možné, jak ten čas letí:)

Každopádně plnoletá jsem už dlouho, dalším velkým krokem je tento věk, kdy mi končí status studenta a mladistvého:) A kamarád mi taky dodal, že už nemám slevu na šaliny...ach jo!:D

Jinak dnešní narozeninový den byl úžasný. Děkuji za skvělou oslavu i parádní atmosféru. I za dárky!


(k tomu popruhu zítra dostanu prý pokračování - kdo uhodne už teď k čemu to může být, tak má u mě překvapení!)

Pili jsme, jedli jsme, smáli se a hráli hry.





Rozhodně tyto hry doporučuji na domácí párty nebo pro děti! Téma bylo Tajemno!
 Hádanky a kresba podle toho, co si vylosujete (obsahuje počty a části těl)
 Kresba podle jména zvířete - dostanete jen název, nakreslíte a pak dostanete skutečnou fotku, abyste mohli svůj výtvor srovnat s realitou:) - hrozná legrace!!!
 Test - aury

Hádání tajemných a nadpřirozených postav.

A nejvíc byl stejně dneska unavený Kiwi:))
Další oslava se chystá u rodičů doma - moc se těším a pak s Vámi přátelé! Už aby to bylo!:)

Ještě jednou děkuji a jsem přešťastná!:)

Jak si užíváte to pořádné horko? Já potřebuji vodu! Moře! A zmrzlinu!:)

S láskou a vděčností

Uslavená


8 komentářů:

  1. Přeji všechno nejlepší. Ty lízátka jsou úžasné, také bych si dala. :-) A na co může být ten popruh opravdu netuším. Možná nějaká taška přes rameno? Ale na co by tam potom byla ta karabina? Nebo jeden popruh z batohu? :-D Hmmm, doufám, že až dostaneš pokračování, tak napíšeš k čemu popruh byl. :-) Jinak hry jsou moc zajímavé a jde vidět, že jste si oslavu pořádně užili. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát za přání, tak jedno virtuální posílám:) No ten popruh - to bych nikdy netipla k čemu nakonec byl, vložím to brzy do článku. Já se nasmála!:) A ty hry byly opravdu super. M.

      Vymazat
  2. Vše nej...popruh je určo k novému foťáku, co???užij si narozeniny....Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) No kéž by byl k foťáku!:) Ještě slavím, ještě užívám...M.

      Vymazat
  3. Ještě jednou vše nejlepší :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dosti opožděně přeji vše nejlepší! Oslava vypadá parádně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání:) Nikdy není pozdě. Ještě jedno malé oslaveníčko s kamarádkou a už vážně končím:) M.

      Vymazat