čtvrtek 11. června 2015

Maminčina zahrádka a další dárky!

Dnes pozdě v noci (brzo ráno) si dáme jen mezi učením se Dějin umění, mé poslední dny v obrazech:)
Návštěva u milých rodičů, rodinná oslava narozenin, první venkovní grilovačka, bylinková zahrádka, inspirace plná květin, další dárečky a pohoda posledních horkých dnů...




Maminčina bylinková zahrádka
Výtečné koláčky mojí babičky


 Dárkovaná



Úžasný háčkovaný výtvor od babičky:)

Nádherná růže od maminky:)
P.S. Chystám soutěž. Těšíte se?:)

Co byste nejraději vyhráli? Jaké věci vás zajímají, co máte rádi a utrácíte za to nejvíc peněz?:)

Tak sladké sny nebo dobré ráno!

Já jdu do snového světa:)


8 komentářů:

  1. Jé, co studuješ? Že by také historii? :-)

    Já nejvíc utrácím za hadry - moc ráda chodím na "lov" do sekáčů, každý týden si něco koupím :-) Jsou to levné a hezké věci, ve finále ale platím velkou částku, když se mi líbí tolik věcí :-D

    Kytka je nádherná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Studuji uměnovědy:) No sekáče, ty taky můžu, ale poslední roky se u mě nejvíc množí knihy:)

      Vymazat
  2. Kurňa, ta fotka s bazénem je sakra umělecká! :D Taky si budu muset takovou pořídit. :) Mám se ti pochlubit s mojema fotkama zahrádky? :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tery fakt je umělecká nebo je to ironie?:D Na ty tvoje fotky nemám:)

      Vymazat
  3. Nádherné fotky. A za co nejvíce utrácím? Hmmm, asi za kosmetiku a oblečení. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Tak já tyhle dvě věci celkem omezila a je to vidět v peněžence:)

      Vymazat
  4. Krásný den, před časem jsem náhodou objevila tvůj blog a od té doby se ráda vracím. Já asi nejvíce utrácím za knížky a od té doby co mám zahrádku tak za ni ( semínka, sazeničky, nářadí atd.). Dodatečně přeji vše nejlepší k narozeninám a hodně radosti se zahrádkou. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, tak to moc ráda slyším:) Děkuji. Jinak s tou zahrádkou to mám teď stejně - to je pořád něco potřeba:) M.

      Vymazat