úterý 16. června 2015

Jak vypadala první oslava na zahradě?

Další část narozeninové oslavy s přáteli probíhala na mé nové zahradě. A bylo to super!
Na pití jsem vyrobila mojito z čerstvé máty a výborného bílého rumu. Na jídlo jsme grilovaly špízy a pikantní párky, k tomu všemu grilovaný lilek a cuketa. 

A dostala jsem úžasné dárky! Ještě jednou vám všem moc děkuji!:) Překvapili jste mě, potěšili a taky dojali:)


Některé setkání s přáteli bylo dokonce po letech. To mi taky udělalo obrovskou radost.






Jinak teda než hosti vylezli ten můj zahradní kopec, to bylo! Trošku jsem je potrápila, ale fakt jen trošku.
Už slavím skoro tři týdny. Není čas přestat? Tak ještě jednu sobotní akci s milou kamarádkou a už budu hodná, jo?:)
Máte se taky fajn? Jaké máte plány na léto? Co vy a oslavy? Jak to u vás probíhá?

Ještě chvilku narozeninová


4 komentáře:

  1. Děkuji:) Bylo to fajn, a hlavně večerní bouřka a obrovský déšť, kdy jsme se museli všichni schovat do malé chatičky a hrát hry:) M.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám rada oslavy na záhrade, no nechce sa mi to nikdy potom upratovať :/

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla nadmíru šťastná, že to za mě uklidil muž:) M.

      Vymazat