úterý 30. června 2015

Jak je důležité mít...

přátele!

Dnes tedy o přátelství. Takové malé poděkování a vyznání, protože to tak prostě cítím a potřebuji vám říct!
I když jsem někdy roztržitá a zapomínám odepisovat na smsky nebo maily, i když nechodím každý den ven, sednout si s vámi na letní zahrádku, i když s vámi každodenně netančím a nezpívám, tak to neznamená, že nejsem s vámi....alespoň tady(hlava) a taky tady(srdce).
Moc dobře si uvědomuji, kdo za mnou vždy stojí, kdo mi napíše nebo zavolá jen tak, když nic nepotřebuje, moc dobře vím, s kým můžu v životě počítat a kdo je má spřízněná Duše. 
Je vás pár, jeden originálnější kousek vedle druhého. Taková moje malá a milá hrstka. Jsem za vás vděčná a vždycky vás píšu s velkým P....milí Přátelé:) Jsem ráda, že jste šílení, že jste sví i mí, a že můj život dokážete neuvěřitelně obohatit...

Jen díky vám se může z běžného dne stát, den nadmíru příjemný! Děkuji za svého muže, který mi dopřává mít přátele a trávit čas i s nimi. Děkuji vám ženy-přítelkyně, které mě donekonečna posloucháte a chlácholíte, když mám tu svou melancholickou, děkuji vám rodiče, že jste vždy "na drátě" připraveni poradit a můžu se k vám jet  kdykoliv na chvíli schovat, děkuji babí, že prostě jsi a jsi boží!:D A bylo by vás ještě tolik z té mojí převzácné hrstky!

Ale dnes chci poslat také velké Děkuji tobě má spřízněná Duše! Že se mnou trávíš čas, že mě vezmeš kamkoliv a kdykoliv ven, že se smějeme jako puberťáci, že zvládneme v jednom dnu proběhnout tolik antikvariátů, sekáčů i těch letních zahrádek, až by se jeden (nebo i dva) dost divili!:) 


Vždy jsem si přála mít nejlepší kamarádku. A vidíte, mám nejlepšího kamaráda. No a?! A na rovinu vám říkám, že umíme kvokat stejně jako parta ujetých holek, smějeme se zásadně nahlas a někdy ani není čemu, hádáme se a usmiřujeme, kupujeme si blbosti i praktické věci, prostě jen tak. Řešíme do nekonečna vztahy a proč nás ti naši nejmilovanější nemají dost rádi, řešíme i to, jak vypadáme a chceme vypadat samozřejmě líp. A hlavně se jeden na druhého můžeme spolehnout. 
Za mě tedy ANO - přátelství mezi mužem a ženou může existovat. Stačí spolu jen jednat na rovinu a říct si férově o co vám s tím druhým jde. A já jsem za svého nejlepšího kamaráda opravdu ráda!

Jeden reklamní slot na závěr? Nedám, neprodám, ale půjčím - hodné a milé slečně, která hledá pravého muže se srdcem a duší. Slečně, která hledá romantickou a snovou lásku...značka: zadej svého nejlepšího kamaráda! (můžeme pak randit ve čtyřech - jou jou!)
Schválně, kolik dobrých přátel máte? Máte kamarádky nebo kamarády? A kdo je tím vaším nej?Máte svou spřízněnou duši? 

Děkuji za vás - sdílíte se mnou ten úžasný život, který máme každý ve svých rukou!

A že je to jízda?!

Poděkujte svým přátelům, blízkým a spřízněným duším! Oni si to zaslouží!!!

Přáteli ráda obklopena

Radostná







4 komentáře:

  1. Nádherný příspěvek. I já jsem vděčná za své přátele a za spřízněné dušičky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Já na to právě někdy zapomínám, tak jsem si to mírně připomněla, nebo spíš mi to bylo připomenuto:)

      Vymazat
  2. Skvělý článek, já jsem za svoje přátele taky moc ráda. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Ano, přátele jsou opravdu potřeba!:)

      Vymazat