sobota 2. května 2015

Vysněné bydlení - inspirace

Dnes jsem se rozhodla své snění podpořit vizualizací:)

Takže jsem našla různé staré časopisy, letáky, noviny a vystřihovala všechno, co se mi líbí. Teď už to jen nalepím do jedné velké koláže a budu čekat na splnění objednávky:)

Samozřejmě to čekání podpořím procházením inzerátů s bydlením, domy, zahrádkami, chatkami a vším možným i nemožným. Kdyby jste někdo měli nějaký tip, tak sem s ním!

Už potřebuji bydlet ve svém a budovat a vyrábět:)

Takže tady ochutnávka:













A jaké je to vaše ideální bydlení? Máte už svůj domek a plníte si sen?

Tvořivá


5 komentářů:

  1. Hlavně jsem se zamilovala do té přírodní kuchyně.)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné :) už to jen realizovat, že? K.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, také se hodně ráda obklopuji doma dřevem. Ten 6 obrázek od spodu, to je krásná chaloupka, romantika jak ze samoty u lesa.

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně už jen to vytvořit:) Dřevo, přírodu a les mám nejraději:)

    OdpovědětVymazat