neděle 24. května 2015

Poprvé na masáži...

Opravdu jsem ještě nikdy nebyla na masáži.

A přitom jsem si to přála už delší dobu, ale nejsem typ člověka, který by se svěřil do rukou jen tak někomu. Nakonec se mi podařilo najít úžasnou Duši, které jsem neodolala a objednala se k ní na masáž.
Příjemné překvapení mě pak čekalo, když jsem byla dotázána na oblíbenou vůni a mé zkušenosti s masáží. Byla vybrána vůně, která se mi líbila a všechno mi bylo vysvětleno a popsáno - tak jak to mám ráda!

Pak už jsem se jen při relaxační a uvolňující hudbě položila na maximálně pohodlné lehátko a nechala se unášet nadmíru příjemnými doteky milé masérky. Klik ZDE!
Masáž zad, krku, hýždí a rukou byla tak úžasná, že mi bylo skoro až líto, že ta doba utekla tak rychle. Takhle bych se mohla nechat "masážovat" neustále. Asi mám novou závislost - tomu se říká láska na první pohled!

Ke naprosté spokojenosti mi byla posléze nabídnuta voda s citrónem a nanuková pozornost:) Odcházela jsem nadšená a ten pocit mi přetrvává ještě teď.

Ještě jednou Děkuji a rozhodně přijdu zase!

A jak jste na tom Vy s masáží? Chodíte pravidelně? Máte ji rádi? 

Spokojená a usmívající se
P.S. Nevím, jestli je to běžné, ale většina lidí mě moc nepřekvapí a už vůbec nevyšokuje. A dnes? Dostala jsem od kamarádky, které jsem popřála k svátku bonboniéru a od kamarádky, kterou jsem dlouho neviděla dřívější narozeninový dort. No není úžasný? JE!


Doufám, že jste si také tento víkend užili!



8 komentářů:

  1. Dortík je náádherný. Nezná masérka nějakou skvělou masérku (maséra) v Ostravě? :-) Masáž si dopřávám cca jednou za rok...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už máme jen půlku dortu:) bohužel asi nezná, ale jednou ročně? To si klidně můžeš udělat výlet a stavit se i u mě na zahradě:)

      Vymazat
  2. Ten dort je úžasný:)
    http://thepearlsofmylife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem taky ještě nikdy nebyla na masáži????divné , co?,,a dort vypadá super...určo i tak chutnal..Hezký den Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to můžeš být ráda, že tě nebolí záda.) Mě teda taky nebolí, chtěla jsem to vyzkoušet a zažít:) Jinak dort byl výtečný:)

      Vymazat
  4. Také jsem na masáži ještě nebyla a ani mě to jaksi neláká. Dort vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počkej až jednou neodoláš a vyzkoušíš - nebudeš chtít přestat:)))

      Vymazat