středa 6. května 2015

Obrazy posledních dnů

Dnes jen obrazem a s minimem slov...píšu předvoj bakalářské práce a slova se mi pletou i do snů...

Odpočívám. Vnímám. Dýchám zhluboka, toulám se přírodou a cítím...

Pampeliškobraní






Víkendový výlet na přehradu








 Minigolf

Zasloužená odměna

Jak se máte a cítíte Vy Milí?:)

Občas i tichá


6 komentářů:

  1. Nádherné fotky, miluji procházky kolem přehrady..a pampelišky zase zbožňuje Jeníček...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Já jsem taky zamilovaná do procházek a pampelišky miluje hlavně náš pes:D

      Vymazat
  2. Parádní!
    Já se mám fajn, zítra se chystám plavat, plavu moc ráda. Mám nové brýle i čapku, tak se těším až je vyzkouším. Tebe moc zdravím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Ach jo, škoda že tě nemám blíž, hned bych šla s tebou plavat, to mě moc baví! Jen bohužel nemám s kým chodit:)

      Vymazat
  3. Jé, pejsek s věnečkem je roztomilý :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně ho pak nechtěl dát dolů a snažil se ho sníst:))

      Vymazat