sobota 23. května 2015

Mám novou...

...zahradu i s domkem!!!

Jakoby se se mnou na chvilku zastavil čas. Nejenže začalo zkouškové období a vysoká škola se začíná opravdu stupňovat a být čím dál těžší, ale zároveň jsem si do diáře napsala přání...

Koupím si zahradu a pak nějaký malý domek!...a termín jsem si stanovila maximálně za rok.

A uplynul týden a ejhle! Mám to! Je to moje! Jsem naprosto nadšená!

Jednou v noci jsem jen tak procházela inzeráty, popravdě jsem hledala kamarádce bydlení a vykoukl na mě zajímavý inzerát. I přesto, že na hodinách bylo 2:26 ráno, tak jsem napsala sms. A k mému velkému překvapení mě ráno vzbudila odpověď: "Ano, zahrada je volné, chcete se přijít podívat?"

No a zbytek už byla rychlost! Mám to trošku v mlze, protože jsme se nezastavili. Prohlídka, katastr, úřady, banka, svaz zahrádkářů, tři úspěšné zkoušky, smlouvy, notář, koupě zahrady, plánování, projekty, pořízení chytrých knih a hlavně splnění mého velkého snu a obrovský krok k přírodě!



Jsem nadšená a plná energie. Už jen tři zkoušky a pouštím se do toho ještě víc naplno! Kdyby něco, tak víte, kde mě hledat:)

A za dnešní den maximálně děkuji svým úžasným rodičům, že si na naší nové zahradě dali s námi pěknou brigádku a dovezli nejen motorovou pilu, ale i sekačku, sazeničky a občerstvení! Byla to makačka, ale stálo to za to! Takže už se nám to krásně začíná rýsovat.

Plánujeme, těšíme se, sníme a stavíme si sen!

Co nového u Vás Milí? Máte rady a tipy, zlepšováky a jakékoliv další informace o bylinkách, sázení, zahradě, chataření a podobně? Všechno mi hoďte do komentářů. Potřebuji se vzdělávat:)

Zahrádkářka:)))




16 komentářů:

  1. Jééé to je úžasné! Přeji ať se vám tam líbí a ať jste spokojení. Je skvělé, že v dnešní době si ještě lidé plní svá přání. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mooc děkuji!:) Myslím, že aby lidé byli šťastní, tak si musí plnit přání:) Potom je za čím jít pořád dopředu:)

      Vymazat
  2. Moc gratuluji. Sny se mají plnit.....to bude práce:-) Ale krásné práce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ano práce bude hodně, ale jak se pracuje na vlastním, tak je to super:)

      Vymazat
  3. Gratuluju! Vypadá to jako nádherné místo, kde bych klidně strávila zbytek svého života. Moc ti to přeju a je úžasné, že si šťastná! Stávám se pravidelným čtenářem :)
    Ps. Budu moc ráda, když se koukneš na můj blog. Rozjíždím novou sérii Rozhovory s bloggery a youtubery. www.lifestylebyribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) No je to taková kouzelná zahrada, je tam takové ticho, že člověk má pocit, jako by byl v úplně jiné galaxii:) A taky tam stojí čas...mám pocit, že tam vůbec neplyne:) Děkuji za tvé čtenářství a hned se jdu mrknout na tvůj blog. M.

      Vymazat
  4. Jéé tak to je super! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  5. To je krásný domek i zahrádka, moc gratuluji! :) Tam se bude relaxovat jedna báseň. Vypadá to, že tam bude klid i hodně místa k posezení a rozdělání ohně k večernímu grilování. A co máte v okolí? Je tam nějaká voda, les? Co se týče bylinek, já nejraději sbírám ty volně rostoucí. Takže být tebou, vyrazím co nejdříve po okolí a pořádně si zmapuji, kde co roste :) Je ale fajn mít i svůj vlastní záhonek, určitě bych ještě rychle zasadila rajčata, protože ty domácí se nedají s kupovanými vůbec srovnat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji!:) Po dobře odvedené práci mám přesně v plánu relaxaci:) Taky tam budu pracovat a dělat věci do školy:) Jinak první oheň už se blíží:) Po zahrádkou je tuším řeka Svratka, les je hned za domem, když projdu zadní brankou zahrádky, tak jsem hned v něm. Bylinky bych taky chtěla umět sbírat, ale ještě je bohužel moc sama nepoznám:) Vlastní záhonky mi perfektně vytvořila mamča a rajčata byly první, co se zasadilo:) Miluji, když domácí rajčata voní po slunci:)) M.

      Vymazat
  6. Teda to je novina''''hodně práce, ale o to víc tě to pak bude těšit, že jste si to zrekonstruovali a zvelebili...Přeji hodně sil do budování..Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně to opravdu nebylo nijak dlouho plánované, jen takové jedno malé přání:) Ale určitě ta práce pak bude oceněna těmi nohami nahoře a akcemi s přáteli:) Děkuji, zatím síly jsou, tak snad zůstanou:) M.

      Vymazat
  7. Gratuluji! Ve všech detailech mi to připomíná náš nákup "kopečku" ;)... rychlost rozhodnutí, nadšení i sklon zahrady :D ... vidím jen dva rozdíly - 1.) my nic takového neplánovali; 2.) ta naše zahrádka byla trochu více zanedbaná (20 let bez lidského zásahu dělá své ;)
    Přeji mnoho energie a ať dělá zahrádka radost (určitě bude, vím o čem mluvím ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Taky jsem si hned vzpomněla na kopeček, když jsem viděla ten sklon a pocítila jsem to, když jsme se tam snažili posekat veškerou trávu:) Ono je někdy lepší neplánovat, pak to přijde ani člověk neví jak:) Jsem ráda, že tahle zahrádka už je mírně opracovaná, předchozí majitelé nám nabízeli fotky před jejich zásahem, ale mě to docela stačí takhle a i tak je potřebná práce vidět až až:) Děkuji, energie bude potřeba, ale snad to vyváží následné příjemné chvilky v tom našem kousku přírody:)

      Vymazat