neděle 17. května 2015

Malá noční hudba

Ten čas nějak letí. Překročili jsme spolu táákhle velkou čtenost - Děkuji Vám!

Zároveň se blížíme ke 100 příspěvkům....Chystám pro vás další hru/soutěž!

A mezitím mi začalo mé "milované, oblíbené" období - zkouškové:) Doháním resty, nespím, kafuji, sháním materiály, šílím, blázním a nervuji se. Nosím každou ponožku jinou, nestíhám venčit psa, vařím rychlé a nedobré jídlo, jsem podrážděná a protivná. Nerelaxuji, nesním a nemaluji...Jak já tu školu miluji i nenávidím zároveň. Nejhorší na tom ale je, že mě to vše baví....:)

Ještě necelý měsíc a zase budu moct volně dýchat...držte palce!

Jdu si užít noc s panem Mozartem (dělám totiž zkoušku z hudby!)

Takže jedna malá noční a smím prosit?

Zarputile se usmívající

P.S. Máte nějaké tipy na zdravou energii místo kávy?
        Kdy se vám nejlépe učí věci nazpaměť?
        Nějaké další tipy, jak vše úspěšně a v klidu zvládnout?


....děkuji


4 komentáře:

  1. Držím Ti palce a doufám, že Ti pan Mozart přes noc sdělil všecky moudra z hudebního světa. Hlavní je, že Tě to všecko baví, i když Tě to zároveň vyčerpává. Úleva, až to bude konečně za Tebou, bude určitě nepopsatelná :) Zdravé tipy? Můžeš zkusit třeba guaranu, přírodní nakopávák. A jak se učit nazpaměť.To je těžší, záleží co jaký jsi učební typ. Někomu vyhovuje nahrávat si učivo a pak poslouchat, někomu to stačí přečíst a lidi jako já si vše tak 3x přepíše. Nejdřív výpisky z knihy, pak osnovu a nakonec krátký tahák, pár bodů, které si už lehce zapamatuji. Když mám stres, říkám si, že stejně, ať udělám cokoli, tak situace nějak dopadne, to mi vždycky pomůže..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Zatím se k panu Mozartovi přidali i pan Beethoven a přirůstají další, protože zkouška se neúprosně blíží:) No a na tu úlevu se neskonale těším! Guaranu zkusím, děkuji:) Jinak učební typ? Mám optickou paměť, potřebuji barvy, obrázky, podtrhnutí a pak se mi vybaví i strana:)) Jé tak tu poslední radu si ale vezmu k srdci...nějak to dopadne...a jak? Dobře!:) doufám, věřím a radši se jdu učit:)

      Vymazat