sobota 30. května 2015

6 kouzelných knih

Za poslední měsíc se u mě nějak roztrhl pytel s novými a skvělými knihami. Sešlo se mi jich doma 6!

Ale některou mi koupil muž, jinou mi půjčila mamča nebo i knihovna. Ovšem mám v plánu je brzy všechny uvítat ve své knihovně.

Tak schválně, jestli podle těch knih poznáte o co se poslední dobou zajímám?:))
Tato kniha je dokonalou encyklopedií a průvodcem, jak vytvořit zahradu. Na začátku si určíte, co přesně chcete na zahradě dělat, jestli sázet, odpočívat, pořádat akce a jiné a podle toho zde najdete spoustu návrhů, plánků a barevných fotografií a inspirací. Tuhle knihu si toužím pořídit:)

Krásná kniha, která vás provede uměním klidu a vytvoření harmonické domácnosti. Mimo jiné se také dozvíte, jak nalákat do svého obydlí nebo zahrady - skřítky, víly a další pomocníky z kouzelné říše:) Kniha je něžným a milým pohlazením:)

Zajímavý průvodce taroty a jako bonus, tak i průvodce sny. Tato kniha je mnohem lepší než obyčejný snář, protože veškeré symboly a věci, které můžete vidět ve snu, vysvětluje velmi podrobně. Žádné zkratky a krátké slova, ale souvislé a plnohodnotné vysvětlení. Sama jsem byla příjemně překvapena.

Příjemná, ale hodně odborná kniha o Feng-shui. Přínosné a zajímavé informace, ale pro mě zbytečně složitá míra podání.

Dokonalá kniha, kterou mi zapůjčila maminka. Rozhodně doporučuji všem, kteří dělají velký krok k přírodě. Dozvíte se zde, jak vytvořit přírodní hnojivo, jak přilákat pomocníky z říše zvířat a jak se naopak nenásilnou formou zbavit škůdců. Za mě naprosto super, vyhovující a velmi humánní rady:)

Můj první předčasný dárek k narozeninám. Knihu jsem dostala od muže a je skvělým pomocníkem právě při metodě Feng-shui. Konečně pro mě čitelná, zábavná a pochopitelná forma, jak aplikovat. Začátečníkům a obdivovatelům tohoto umění rozhodně doporučuji.

Tak o co se zajímám?:D

Ano, stavím, buduji, tvořím a zahrádkařím:)

A jaké knižní úlovky za poslední dobu máte Vy? Nějaké tipy?

Zavalená knížkami
P.S. A konečně jsem si koupila boty! A protože jsem potřebovala nějaké multifunkční, tak jsem si vzala za cenu jedněch, tyhle troje:) To se vyplatí, ne?

2 komentáře:

  1. Ja mám kamošku, ktorá prečítala 700 kníh a nejaké ešte naviac :) A ako ... ona tieto fakt miluje :)

    http://aduliksun.blogspot.sk/2015/05/giveaway-za-30-000-pozreti-na-blogu.html :) ----- Pozývam vás na GIVEAWAY u mňa na blogu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já už jich také přečetla hodně, ale zatím jsem to nepočítala:) Jinak děkuji za pozvání, mrknu se:) M.

      Vymazat