neděle 5. dubna 2015

Zrychlená velikonoční neděle

Fíha! Ještě stíhám napsat těsně před půlnocí do velikonoční neděle. Slyšela jsem, že slovo neděle je od nicnedělání. Vážně?:)

Řeknu vám, dnes to byla jízda!
Ráno na snídani čerstvý mazanec s máslem a horkým kakaem, procházka se psem, pečení kachny, dva druhy zelí, dva druhy knedlíků - všechno samozřejmě domácí!


Malování vajíček alespoň pro koledníky - malovala jsem je lakem na nehty a barvou na hedvábí!:D Pak sváteční oběd. Znovu procházka se psem. Poslední zbytky úklidu, všude utřít prach, prostřít legrační zajíčky, převléct postel i křeslo. Posbírat všechny psí hračky. Přetahování se psem. Usmiřování uvařením čerstvého masíčka. Znovu úklid po psovi!
K tomu nečekaná odpolední oslava narozenin. Zapomněli jsme na dárek. Shánění na poslední chvíli. Narozeniny, dort, jednohubky, rychle zpátky domů.
Nákup ve městě. Poslední zbytky nutností. Sýr, šunka, vajíčka v akci, pár čokoládových zajíců, zelenina, ovoce, chléb za 1,40 Kč - stihla jsem se podělit s paní bez domova. (mám radost!)
Večerní míchání pomazánek, večeře, sprcha, venčení psa, krájení zeleniny, tvorba chlebíčků, ujídání mého muže, krádež salámu psem, balení překvapení pro ty mé kluky, .....stačí prosím!
Kuk na blog...a poslední zbytky energie.

Padám za vlast do postele a zítra? Nevstávám! Nevylezu z pyžama! Jen klid, mír, pohoda a pohádky!
U....s...ííííí...n...á...m

.....dobrou Milí a pořádně oslavte nejen Velikonoce, ale i ten mírně mrazivý příchod jara!


P.S. Zadek mám obložený polštářem. Ubráním se!:D



9 komentářů:

  1. Teda to byl den!!!!Tak to já jsem to pojala zcela opačně..Žádná práce , jen zábava..Pak výlet..Večer návštěva, pozdě v noci Tv a pak spánek...Dnes to bude obdobné, jen uvařím oběd a nejspíš odpolední procházka a nebo zámek v Miloticích,,Měj se krásně a užij si dnešní den v pyžamu..Pa Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zámek Milotice, moje srdcovka. Škoda, že nejde vložit fotka, viděla byste jaký krásný zážitek jste tam měli....napíšu článek na blog, i s fotkami, pak mrkněte :-)
      Siraelxy.blogspot.cz

      Vymazat
    2. Já si zase odpočinek dopřávám až dnes:) Užij si Milotice!:)

      Vymazat
  2. Jak jsi toho mohla tolik stihnout??? :-D My jsme měli pohodu, ráno běhání, pak jsem uvařila oběd a odpoledne přišli kamarádi. Děti si hrály spolu a my jsme pili víno :-D Paráda :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná proto, že jsem si ráno udělala ten plán a trošku si zorganizovala čas:)) My máme pohodu dnes:) Ale to víno a hraní dětí muselo být taky super!:) M.

      Vymazat
  3. Takových věci jste stihla.....hlubokosklon:-) Ať máte krásný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Nepřijde Ti, že tvůj den má více jak 24 hodin? :) To není možné, abys všechno stihla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No občas mi to přijde. Tajně ten čas v noci přifukuji, ale pšššt, nikomu ani muk:) M.

      Vymazat