středa 1. dubna 2015

Vyhlášení soutěže

Tatadadááááááá (jakože fanfára) 

Tímto vyhlašuji soutěž o balíček roztodivností (mix věcí na pustý ostrov?)

A zároveň doufám, že pokud se na něj dostanete, tak jedině chtěně a spíš jako dovolenou s blízkými:)

Vylosovaným vítězem se stává.....

Moc gratuluji Lucí z blogu LSG! A doufám, že se dárečky budou líbit:)

A jinak všichni jste byli úžasní a měli skvělé nápady. Moc jste mě potěšili knížkami, zápisníkem i sirkami. To třeba mě nepraktického člověka, ale spíš umělce, vůbec nenapadlo:)


Zasmála jsem se i u řasenky a u nápadu vzít si mobil, aby se mě dalo sledovat. Děkuji a tleskám vám.


S láskou a vděčností

P.S. Další soutěž už se chystá, klidně mi dejte vědět, co by se vám líbilo jako cena:)


4 komentáře:

  1. Ach jo, zase jsem nevyhrála :-( blahopřeji výherkyni ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám velkou radost z tak krásné výhry!
    Email jsem už odeslala. Velmi jsi mně potěšila.
    Budu se na balíček moc těšit!
    Děkuji moc!
    Lucie
    LSG

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda:) Balíček už je zabalený a zítra putuje letem světem:)) M.

      Vymazat