čtvrtek 16. dubna 2015

Vánoce v dubnu

To je tak, když chodíte od brzkého rána na kurz, pak rychle domů, uvařit, uklidit, udělat něco do školy, nějakou práci, napsat články, mrknout na blog a další den nanovo...

Jaké je to pak překvapení, když vám ve schránce přistane něco takového...


Za všechnu práci, za nadšení, za radost ze sdílení i za lásku a otevřené oči i srdce. Tohle jsou malé střípky odměn za všechnu tu snahu, kterou se člověk snaží přiblížit těm druhým a jít s nimi kousek jejich cesty. 

Úsměvy, pohlazení, překvapení, chvilka ticha, ve které se toho dá říct také spoustu. Někdy je ten svět tak moc barevný! A já nemůžu říct, že bych za to nebyla ráda a vděčná!

Musím říct, že jsem měla slzy v očích a nevycházela jsem z údivu.
Na blogu jsem uspořádala soutěž, vyhrála ji milá slečna z LSG blogu - Lucinka a já jí s radostí odeslala výhru. A tohle je její poděkování! Moje malé Vánoce v dubnu. Jak dlouho jsem protahovala tu chvíli než rozbalím první balíček. Neuvěřitelné! Tolik dárků. Zasloužím si to vůbec?:)


Nádherná ruční tvorba od Lucinky - už jsem s nimi i udělala parádu!
Děkuji a posílám velké medvědí objetí! Miluji přátelství přes síť, protože to taky není jen tak! Miluji ty chvíle, kdy se v každém z nás probouzí ty nejpřirozenější pocity a jeden druhého umíme obdarovat, potěšit i dojmout k slzám...

Jsem vděčná jaké lidi mám kolem sebe!

Zůstávám s úsměvem, teď už jen zůstat skromná a s pokorou...

Ale s takovými poklady jako jste Vy Milí kolem mě, to jde těžko....

Dmu pýchou!

A ještě jednou děkuji na krásný Karlín i do vesmíru!

Dnes jen jedno malé a skromné M (se srdíčkem samozřejmě)!

12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Vůbec jsem to nečekala, byla jsem překvapená jako dlouho ne!:) M.

      Vymazat
  2. Jsem moc ráda, že jsi měla radost!
    Moc Tě zdravím <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevíš jakou!:) Jsi úžasná!:) M.

      Vymazat
  3. Také mám ráda takové překvapení :-) ale spíš balíčky rozesílám než dostávám :-D
    Měj se hezky, K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fajn, tak mi pošli tvou adresu a já to předám paní Překvapení a třeba přijde i k Tobě:D M.

      Vymazat
  4. Ó to je strašně milé překvapení :-)

    OdpovědětVymazat