středa 1. dubna 2015

Rychlý nákup, značka: zdarma!

Některé věci jsou v životě opravdu zadarmo.

Vím, že je to divné, ale kromě toho, že můžete ostatním lidem darovat váš čas, úsměv nebo lásku, tak existují i věci, které je možné pořídit si zdarma.
Kromě domácích mazlíčků, kterým tak dáte nový domov, sem patří nábytek za odvoz, který je možné přetvořit v mistrovské dílo.

Mimo jiné existují firmy, které nabízí vzorky svého zboží zdarma. Sama jsem vyzkoušela a nemůžu si to vynachválit!

Takže zde přináším mé dobré zkušenosti:

1) Parfém
Můžete si vybrat z několika vzorků a vůní. Navíc jak dámský, tak pánský. Rozhodně si budu pořizovat vůni zde. Parfém totiž nádherně voní a ještě k tomu vydrží celý den! Objednat můžete ZDE.
(pokud vám nejde odkaz spustit, tak si zadejte do Googlu jméno parfumérie Yodeyma a klikněte přes jakýkoliv odkaz, touto oklikou by to mělo fungovat)

2) Psí granule
Velký obsah masa a skvělá vůně. Můj pes se po tom může utlouct. A jak poslouchá, když dostane za odměnu tuhle dobrůtku. U mě jasná volba! Objednat můžete ZDE.

3) Časopis
Zajímalo mě, jestli časopis přijde a jak moc bude teenagerský. Je docela zajímavý, vtipné témata a ten náš teenager doma ho určitě ocení! Objednat můžete ZDE.

4) Krém
Nejen pro maminky a tatínky. Do lékárničky se tento krém hodí a navíc cestovní mini balení je ideální! Objednat můžete ZDE.

5) Péče o pleť
Vzorky této firmy si nemůžu vynachválit. Jak na smíšenou pleť, tak na suchou. Příjemná vůně i pocit na pokožce. A výsledky? Na ty si asi budu muset objednat větší balení:) Objednat můžete ZDE.

Tak určitě na nic nečekejte a vyzkoušejte. Jedná se o kvalitní produkty, které mi přišly poštou zhruba do 3 dnů od objednání. Já jsem mile překvapená!

A nezapomeňte dávat zdarma i vy! Třeba pohlazení, pochopení a hlavně tu lásku! 

Ať už k partnerovi, rodině nebo i k činnostem, které děláte!

Nadšená a obdarovaná



P.S. A ještě samosebou knihy! Existují antikvariáty, které se knih zbavují a dávají je opravdu zadarmo, také knihovny mají fond, kam dávají knihy, které už nechtějí - zkuste se zeptat! Já se zeptala a uspěla!:)

17 komentářů:

  1. http://korytna.blogspot.sk/2015/04/lakova-giveaway.html :) Pozývam ťa na moju GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za tipy :-) zdravím a přeji hezký den.
    Siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač:) Také přeji příjemný den:)

      Vymazat
  3. platila jsi někdy za poštovné? z těch, co jsi objednala.

    Jijinka's things ♥


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky nee, všechno poštovné je zdarma, to by pak ztrácelo kouzlo těch vzorků zdarma:) M.

      Vymazat
  4. Super článek :) využiji toho vzorku na voňavku :)
    www.oneblondielife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, super, určitě vyzkoušej:) M.

      Vymazat
  5. Ahoj super článek:)) jenom se chci zeptat na ten krém...je tam v tom formuláři jaký chci vzorek..kde to najdu?:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, děkuji:) Já jsem tam vypsala jakou mám pleť a jaký vzorek bych si představovala, př. na akné, na pleť, krém na ruce, apod.:)

      Vymazat
  6. jéé, páni, děkuji za tento článek, nevěděla jsem jaký parfém si objednat tak jsem si objednala FRESHIA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super:) Já si vybrala podle popisu vůní a objednala jsem si tu s Melounem, a spokojenost:)

      Vymazat