pondělí 20. dubna 2015

Offline víkend

Někdy je potřeba jediná věc ... zmáčknout tlačítko OFF a vypnout počítač:)

Je pravda, že to nedělám často, ale když už ano, tak si to náležitě užiju! Jen blog mi chvilku stál...počkali jste na mě?:) Děkuji, že ano. Jsem zpátky!
A protože dovolená je zatím v nedohlednu, tak jsem si udělala už nyní v dubnu odpočinkový víkend. Byla jsem doma - ve vesničce, kde lišky ještě dávají dobrou noc a kde se na vás valí kupy výborného jídla i pití ze všech stran!:) Hodně jsem četla, jedla, pila, šla spát se slepicemi a vstávala k obědu. Vzdělávala se a věnovala se i tvoření. 

Tady mé střípky z víkendu: 

Moje první plstění
Babička mi dělala myš:) Nebo krysu?:)

Vílka
Ptáček

Dárky z domu od Milých:)
Píšťalka od Dědyho ze srnčího růžku:)
Můj vysněný set na fondue:)
Nepotřebujete něco vycpat?:D 
Kalhoty a boty od rodičů k narozeninám a tričko od babči:)
Jak bylo těžké zbavit se starých, ošoupaných, ale milovaných....ale tyhle botky jsou taky super!
Máte taky chvilky, kdy se musíte odpojit od počítače a dát technice na chvíli pá?

A jak nejraději relaxujete Vy? 

Odpočatá a plná dojmů


P.S. Babi, díky za náplň kreativních dnů! Mami, tati díky za skvělou domácí stravu!

6 komentářů:

  1. Ono někdy vypnout je hodně potřeba :-) výtvory super, boty pěkné :-)
    Krásný týden, K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo jen pak zapnutí je občas taky těžké:)) Jinak děkuji:) Tobě taky příjemný a pohodový týden:) M.

      Vymazat
  2. Výtvory jsou moc hezké. A boty se mi dost líbí. Pěkné dárky jsi dostala. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Taky jsem za ně ráda!.) M.

      Vymazat
  3. No zrovná já vypnout moc neumím, ale snažím se aspoň trochu odpočívat, ale i to mi dělá problémy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já vypla jen počítač, ne sebe:D M.

      Vymazat