úterý 21. dubna 2015

Návrat do lavic

Ještě poslední týden kurzu a hotovo. Budu to mít všechno za sebou.

Ale popravdě mám pocit, že mi to bude i chybět...každý den se člověk na něco těší, že uvidí známé tváře, že se znovu zasměje, že se pobaví a někdy i něco dozví. Člověk si vytvoří určitý denní režim a zvykne si vstávat chvilku před budíkem. A najednou bude zase sám svým pánem...
Každopádně tento poslední kurz, zaměřený na podnikání, si opravdu užívám!

Sešla se nás skvělá parta. Smějeme se spolu, jeden druhého podporujeme, dáváme si dárky, maličkosti, dobroty, které nám pak kouzlí úsměv na rtech.


Je to pár dnů, co jsem měla prezentaci.

Nervózní, s třesoucími se koleny, vše skrývající za jeden malý skromný úsměv jsme dostala ukazovátko a uč! A bylo to super! Slunce, které mi svítilo do zad mě pobízelo mluvit a odpovídat na dotazy. Prezentace podkreslená hudbou mi dodala odvahy a já si užila potlesk mého úžasného publika. A jako bonus ode mě každý dostal malou pralinku - domácí čokoládu, kterou jsem sama vyráběla a k tomu v grafickém programu vytvořenou podobenku.






Já myslím, že se to povedlo! A všichni jsme se bavili:)

Děkuji za podporu, za cenné rady a vstřícnost, protože potkat jen tak 13 lidí, kteří vás posouvají dál a kreslí úsměv na tvář už od brzkého rána, to taky není jen tak!

Budete chybět, ale já si vás najdu! (třeba v Praze:D)

Tak si ještě užívejme ten poslední týden!
A těšte se na překvapení posledního dne, já se těším!

S láskou 


3 komentáře: