úterý 7. dubna 2015

Melounová

Nevím, co mě to napadlo....ale po náročně stráveném dnu na kurzu jsem měla chuť něco tvořit.

Už dlouho mám toto přání napsané na nástěnce i v diáři...

....ano! Chtěla jsem melounovou kabelku:)

Vtipnou, infantilní, ale přitom přirozenou a ručně vyrobenou...

A zde je výsledek:)







Skoro se bojím zeptat, jak se vám líbí?:) Tak aspoň - pobavila vás?

Máte taky nějaké přání, které dlouho odkládáte? Pusťte se do toho! Nálada se mi zvedla o 113 stupňů:))

Těším se na zítřek, až s NÍ vyrazím do ulic...

Vyplivávající pecky



P.S. A těším se taky na léto a na opravdový, opravdický meloun!!!


6 komentářů:

  1. Sice nesnáším melouny (jako to jídlo), ale velmi oceňuji nápad a odvahu, jít do domácí výroby. Jsi moc šikovná! Já jsem ráda, když si dokážu nalakovat nehty :D Jsem hrozně nešikovná, takže ti závidim tvojí zručnost! :) Mimochodem kabelka je velmi originální!
    Ps. Budu ráda, když navštívíš můj blog :) www.batrtv.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téda to se divím, že někdo nesnáší melouny:) Jinak děkuji:)) No doufám, že ji budu mít jen já!:D M.

      Vymazat
  2. Taky se těším na meloun, mňam, udělala jsi mi chutě :)
    Kabelka je opravdu originální :)
    Krásný den, K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo už aby jsme si zase užívaly melouny i teplo!:) Jinak děkuji:)) M.

      Vymazat
  3. Jsi moc šikovná, podobné kabelky teď frčí, takže proč ne. Já sama bych ji nenosila, ale o mně je známo, že jsem stará konzerva, takže jen do toho! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) No já si taky na moc módních výstřelků nepotrpím, ale když už, tak už!:D M.

      Vymazat