čtvrtek 23. dubna 2015

Máte rádi samotu?

Jsou lidé a lidé...rodina, partner, přátelé, známí a kolemjdoucí. 

Rodinu si držím nejblíž, po stejné cestě se mnou kráčí partner a blízko mě jdou mí přátelé. Hned v závěsu známí a kolemjdoucími se snažím nenechat rozhodit, ale spíš jim dát úsměv nebo alespoň oplatit ten jejich.

Ale přesto si užívám chvilky, kdy jsem sama...

Protože je samota a samota:) Je něco jiného, když je člověk sám a opuštěný a zcela něco jiného, když má domov, má se kam vrátit, má někoho, kdo na něj čeká a jen si některé věci dopřává o samotě.

Věci, které si nejraději a nejvíc užívám sama jsou:
- očistná procházka po lese
- koupel s pěnou a hlasitou hudbou
- sport
- chvilka tvoření
- posed v parku nebo ve městě

Doporučuji tyto činnosti vyzkoušet jak o samotě, tak klidně v páru nebo ve skupince. Člověk načerpá novou energii a sílu do dnů přicházejících.

Uvědomila jsem si, že čím jsem starší, tak tím víc si lidi kolem sebe vybírám. Není to nic proti ostatním, je to o tom, neobklopovat se zbytečně někým, kdo vám bere čas, energii i úsměv na rtech.

Chvilku se zastavte a zamyslete. Nechoďte ven s lidmi se kterými se vám nechce, nenechte se do ničeho nutit a buďte sami sebou...uvidíte, že pak budete mnohem víc šťastnější!

Mí milí přátelé, ti kteří stojíte na mé straně barikády a které jsem dlouho neviděla a flákám to, tak se omlouvám, ale myslím na Vás! Jsem v zápřahu, ve shonu, ale jsem s Vámi! A další naše setkání si užijeme o to víc!
A co vy? Jste rádi sami? Jak si samotu užíváte?

Samotářská

P.S. Někdy je potřeba být sám, aby pak člověk mohl být s lidmi:)

6 komentářů:

  1. Moc hezký článek, jako bys mi mluvila z duše, tak se poslední dobou cítím... Nejradši se takhle sama toulám přírodou na jaře.

    blog-will-o-the-wisp.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, děkuji:) Jsem ráda, že jsou lidé, kteří to cítí jako já:) Jj já se teď chodím toulat každý den...vždycky si na ten les tu chvilku udělám!:)

      Vymazat
  2. Já jsem SILNÝ introvert ale taky si nemumím svuj život představit bez svojí rodiny a kámošky. Je fajn být sám když je to tvá volba a samotu si pak užíváš. Já třeba na tvoření POTŘEBUJU samotu, jinak jsem nervózní až šťakám nakohokoliv kolem =D. Prochádzky - zbožňuju tu samotu! Čtení? Jen sama. Koukaní filmu? I to ráda dělám osamotě ... Takže samotu mám ráda ale jako vždy třeba mít meze =).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo meze jsou potřeba:) A všechno co člověk dělá, tak je potřeba užít si:) M.

      Vymazat
  3. Když jsem sama, odpočívám = tvořím nebo píšu povídky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je nejlepší tvořit:) Vždycky si říkám, že bych potřebovala nějakou chatu v lese a tam bych se vždycky zavřela minimálně na tvořivý víkend:D

      Vymazat