úterý 28. dubna 2015

Když něco končí, tak...

...pak něco nového začíná...

Těším se na to, co teď přijde a co začne. A je mi trošku smutno z toho, co skončilo.
Nejdřív jsem si nemohla zvyknout, každodenní brzké vstávání, ranní tlačenice na silnicích, cesta do města, přesmažené obědy v restauraci a hodiny poslouchání věcí, které mi hlava nebrala...
Ale k tomu všemu, možná jako bonus ti lidé! Legrace, úsměvy, pohoda, sdílení, šílené hlášky, hry, zpívání, zážitky...cítila jsem se jako na základce s tou nejideálnější třídou, jakou si jen umím představit. 
Opravdu je ten život o lidech. Když se sejde dobrá parta, tak jde vlastně úplně cokoliv...přesně takový bych si dovedla představit kolektiv v práci, taková práce by mě opravdu bavila....tak třeba brzy?!

A byl to vlastně jen jeden takový obyčejný rekvalifikační kurz. Můj poslední ze tří, ten na který jsem vůbec nechtěla, ten o kterém jsem nevěděla, jestli mi k něčemu vůbec bude, ten, který jsem chtěla do poslední chvilky odvolat...a on byl ten nejlepší!
Myslím, že jsme si všechny dny a i ten poslední užili na maximum. A doufám a věřím, že štěstí na lidi mě bude provázet dál...

A když jsme se dnes loučili a odcházeli a já si uvědomila, že zítra mě už čeká běžný "normální" den, tak jsem zatoužila prožít ještě pár těch vzácných chvil. Naštěstí mám fotky, nahranou naši nazpívanou píseň a taky vzpomínky, která nedám!



Díky za vše, co mi přišlo do cesty a díky i za Vás. Za ty, kteří se tu chvilku se mnou zastavíte, potěšíte, popovídáte, už je vás příjemná parta a je mi i tady s Vámi dobře! 

Co vám dělá radost a dobře? Myslíte, že dobré mezilidské vztahy ovlivňují naše životy? Jste za něco rádi?

Dnes se usmívám a dívám se na svět trošku jinýma očima.

Dojatá


P.S. Na fotkách jsou dárečky, které jsem s LÁSKOU vyráběla a dnes rozdávala:)




4 komentáře:

  1. Ty srdíčka vypadají moc dobře, co je to? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) To jsou ušitá srdíčka z látky a pak namalované barvama na textil:) M.

      Vymazat
  2. Všechno je o lidech, všechno.....:-)

    OdpovědětVymazat