čtvrtek 30. dubna 2015

Čokoládové muffiny s pistáciovým krémem

Muffinů jsem už ochutnala opravdu hodně, ale tyhle teda vedou!

Vřele doporučuji a přikládám recept.

Čoko-muffíci s pistáciovým krémem
Potřebujete:
na muffiny
1/2 hrnku kakaa
1/2 hrnku másla (nebo 120g)
250 ml horké vody
180 g krupicového cukru
2 vejce
kapka vanilkové esence (nemusí být)
1 a 1/2 hrnku hladké mouky
půl prášku do pečiva
špetka soli
na krém
pistáciový puding 
500 ml mléka
100 - 150 g másla
bílý jogurt
dle chuti cukr
Postup:
Nejdříve rozmícháme kakao v horké (může být i vařící) vodě. Necháme vychladnout. Mezitím vyšleháme máslo s cukrem, přidáme vanilkovou esenci. Poté vejce, prášek do pečiva, mouku a špetku soli. Pak přimícháme vychladlou kakaovou směs.

Poté těsto nalijeme do připravených formiček. Já dělala 24 ks muffinů. Pečeme ve vyhřáté troubě na 15-20 minut, na 170-180°. 

Krém si připravíte tak, že uvaříte puding dle návodu. Můžete uvařit v půl litru mléka nebo dát i méně mléka, tím bude puding hustější. Poté necháte vychladnout a přidáte máslo a bílý jogurt. Vyšleháte krém a můžete přidat mletý cukr dle vašich chutí. Já jsem vytvořila osvěžující krém, který nebyl ani sladký ani kyselý:) 

Poté zdobíte na upečené košíčky dle fantazie a dozdobíte dle svých fantazií.

U nás se bohužel tak rychle snědli, že jsem ulovila jen jednu pořádnou fotku! Úspěch tedy zaručen!:)

A jaké muffiny jste zkoušeli nebo máte rádi Vy? Nějaké tipy, triky, nápady?:)

Zelená až za ušima



Foto: Moje a strýček Google a Flickr:)

10 komentářů:

  1. Čokoláda a pistácia je dokonalá kombinácia ♥ zbožňujem takéto chutné vecičky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo mě tato kombinace napadla, když jsem byla poprvé letos na točené zmrzlině a měli právě čokoládovou a pistáciovou:) M.

      Vymazat
  2. Vyzerajú úžasne, veľmi sa ti podarili! Ja som zatiaľ skúšala iba obyčajné muffiny, no raz sa odhodlám aj na takúto nádheru! :)
    https://thebrunettesaladsblog.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jen škoda, že tak rychle zmizeli:) Stihla jsem ukořistit jen jeden:D

      Vymazat
  3. Sliny mi kapou na klávesnici :-) Vyzkouším co nejdříve.

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji pistácie, mňam. Až budu dělat muffiny, tak vyzkouším.
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě z oříšků taky vedou pistácie:) M.

      Vymazat
  5. Já se chystám dělat cupcakes v neděli, díky za recept :-) jen se zeptám, jak máš vysoké ty košíčky? Mě přijde že je mám moc nízké :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač:) Já mám úplně ty běžné košíčky:) M.

      Vymazat