neděle 26. dubna 2015

Akce pro muže? Přehlídka aut!

Jak udělat mužům radost?

Vezměte je na autíčka! V sobotu se v Brně konala přehlídka automobilové techniky a my jsme samozřejmě nesměli chybět:) Viděli jsme staré autobusy, mohli se jimi také projet. Užili jsme si hasiče, jejich techniku i stroje. Staré "sporťáky" i vojenské auta.

Bylo toho dost a bylo to super! I já jsem si to užila!








A co jste v sobotu dělali vy? Máte rádi auta a historické veterány?

Brm brm...tak já už jedu!:)




6 komentářů:

  1. Já se včera válela s rodinkou u vody. Grilovali jsme a slunili se, takže skvělý relax. Kvůli klukům bych na autíčka někdy zajela, ale jinak na tohle zrovna moc nejsem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, už u vody? Super:) My jsme nakonec grilování odložili až na čarodějnice:) Jj u nás si to taky hlavně užila pánská část, já jsem se alespoň bavila focením a zmrzlinou:)

      Vymazat
    2. Já jsem tedy do vody ještě nevlezla, ale kluci už jo, otužilci :-) Užijte si grilování, čarodějnice už se blíží!

      Vymazat
  2. Taky na auta moc nejsem, ale příteli by takový výlet určitě udělal radost. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Super výlet..to by se mi líbilo...retro akce..Pa

    OdpovědětVymazat