úterý 17. března 2015

Začíná jaro...

Slunce svítí, obloha je nádherně modrá a člověku se chce zase vyběhnout ven. Ještě chvilka a budeme si zase moct sednout do trávy!
Úsměvy kolem, lidé odkládají zbytečné oblečení, pejskaři pouští své miláčky z vodítka - to můžu!
A tak dýchám plnými doušky a neodpustím si každý den alespoň jeden malý výlet. Dnes daleko od domova, ale les stejně krásný a voňavý! 
Stihla jsem i povinnosti, uvařila vesnickou Kulajdu a salát Ceasar. Koupila jsem po dlouhé době domů dort - Oříškový sen. Napsala jsem další kapitolu knihy, cvičila, byla se psem...
Někdy se ale zapomínám zastavit a zbytečně rychle chvátám. Odbývám den za dnem a měsíce i roky letí. Zkouším zase zpomalit. A vychutnávat život naplno...
Vstát brzo ráno a užít si svěží začátek dne.
Zpívat si při vaření i ve sprše.
Tančit, když se nikdo nedívá, i když se někdo dívá.
Usmát se na cizího člověka.
Pozdravit, poděkovat, popovídat si...
Milovat život takový, jaký je.

Doufám, že to jaro taky cítíte a že si jej užíváte!

Nabitá energií

Posílám ji plnými náručemi i Vám všem!




8 komentářů:

  1. Já mám také nejraději podzim :) máš to tu moc fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, děkuji a vítám tě u tady:) Mě se zase líbí u tebe:) Jsem ráda, že zatím podzim vede:) M.

      Vymazat
  2. Já mám jaro strašně ráda. Hlavně tehdy kdy můžu odložit svou zimní bundu do skříně a vzít si jen nějakou větrovku. :-) Potom jak začíná všechno kvést, nádhera.

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na odložení zimní bundy se taky hrozně těším!:) Nechápu, jakto, že jsem za zimu nakoupila hrozně moc svetrů a mikin. Už abych je mohla nosit!:) M.

      Vymazat
  3. Moc pěkné fotky Míši :)
    je fakt, že by člověk měl zpomalit a vychutnávat si okamžiky života :)
    Hezký den, K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) No tak dle dnešního dne zpomalím až zítra:) M.

      Vymazat
  4. Jjo jaro je tu ....Konečně energie...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Energie ze sluníčka, z pohody, z dlouhých večerů a takové posezení na zahrádce, ať už doma nebo ve městě:) Hmm, už bylo na čase.) M.

      Vymazat