pondělí 9. března 2015

Z druhé ruky...

Když jsme byli malí, tak jeden z našich největších zážitků byla návštěva second-handu, my říkali, že jdeme do frcu:)
Mini šaty z pleteniny za 19 kč:)
Milovaly jsme se sestřenkou a babičkou přehrabování se v hromadách oblečení roztodivných tvarů a barev. A myslím, že něco z toho mi zůstalo dodnes.
Zajímavá květinová a hlavně prostorná kabelka za 25 kč:)
Ráda se zastavím v "sekáči" a hledám něco, co můžu přešít k obrazu svému. Občas zde člověk najde kvalitní a hlavně značkové věci, které stačí opravdu jen vyprat a vyžehlit. Moc ráda zde nakupuji látky na polštářky, ubrusy, záclony nebo závěsy.
Koš na prádlo zdarma:)
Mimo jiné mám ráda antikvariáty, starožitnictví, bazary, bleší trhy....ráda dávám starým věcem nový život a hledám pro ně využití.
Přátelská sada - tu jsem tam prostě nemohla nechat:)
Skříňka pod můj šicí stroj za symbolickou 1 kč z aukra:)
Miluji věci s příběhem a historií. Přesto ale na dekorace, sošky, a podobné, i když hezké lapače prachu mě moc neužije. Nejraději mám funkční, praktické a pak až možná i zdobné věci, které mi nebudou jen tak ležet, ale udělají službu.

Aroma lampička, kterou jsem dostala zadarmo ke koupi nějakého nádobí v bazaru:)
K posledním úlovkům patří například i tyto:
Nádherný a dokonce funkční mini hmoždíř zdarma od paní, která mi dávala látky na šití:)
Květinové talíře pro květinové děti:)
Kořenky z Ikee za odvoz:)
Kameninové misky 
Krásná sada hrnečků, přijďte na kafe:)
Sečteno podtrženo nákup za 50 kč?:) Ani ne:))

A jak jste na tom vy? Nakupujete také někdy v second-handu? Navštěvujete bazary? Nebo si potrpíte na nové a značkové věci?

Pokladyhledající


8 komentářů:

  1. Rada si občas zájdem do secondhandu, no len malo kedy sa mi podarí uloviť niečo poriadne.
    liviaurban.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky trvalo najít nějaké, kde se dá něco kloudného ulovit, ale už mám vytipované místa:))

      Vymazat
  2. JO do sekáče občas zajdu, jsem ujetá na košile a tuniky a v sekáči je vždy nějaký kousek co mne osloví...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějakou fajn košili už sháním dlouho a pořád nic:( každopádně i když tam jdu pro košili nebo tričko, tak zaručeně odcházím s něčím jiným:D

      Vymazat
  3. Já do sekáče chodím docela ráda, taky mě baví se ve věcech přehrabovat a hledat můj vytoužený kousek, který mi dokonale padne. Bohužel jsem zatím to štěstí neměla, to, co se mi líbí, nikdy není v mé velikosti :( Ale neodrazuje mě to! :) Hezký večer, Klariss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak já znám sekáče, kde mají dost malé oblečení a tam si teda taky nevyberu, říkám, že to není ani na panenky:D Pak jsou zase sekáče, kde mají příliš velké, ale to se dá alespoň přešít a z jednoho kousku má člověk třeba dva výsledné kousky oblečení. No a pak je metoda - Stačí si přát. Než tam jdu, tak si přeji najít super kousek akorát na mě a většinou to funguje:))

      Vymazat
  4. Mám jeden oblíbený Sekáč a ten miluju! Často si ho i sama zakazuju, protože vím, že neodejdu nikdy s prázdnou..nakoupím luxusní zboží a mám velikou radost z jeho ceny..Navštívím klidně i jiné sekáče,ale jedno je pro mě důležité, musí vonět:o)..a to pak jsem schopná " ramínkovat" a nacházet:o))..Měj se krásně a jinak moc pěkné úlovky:o)..hodně štěstí na dalších lovech:o)..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inuško, taky si je občas musím zakazovat:) Jéé vonět? Jako, že musí být vyprané?:) Děkuji, snad budu lovit úspěšně dál:)) Krásný den. M.

      Vymazat