pondělí 16. března 2015

Všude samé myši...

Myši opravdu miluju!


A ještě aby ne...:)

Dnes zase po delší době (asi dva týdny) chvilka odpočinku a odreagování se u šicího stroje.

Šila jsem dárek pro babičku a tetu, ale pšššt, ať to mé milé nevidí a myši se nerozutečou:)






A když už jsme u zvířat, tak jsem se poslední dobou zabývala svým šamanským a silovým zvířetem. Víte, jak se hledá a co to vaše zvíře znamená? Já o tom svém až příště....dnes už zalehnu a spát...







Tak dobrou a sladké sny

Třeba bez myší anebo právě s nimi!

Michelle s jedním velkým

6 komentářů:

  1. Skvělý nápad. Moje mamka by se z takového dárečku asi zbláznila. Lekla se i plastové myši v pastičce :-D Pokud jde o moje silové zvíře, tak nyní mě provází havran, dříve to byla ryba a v dětství pes.

    OdpovědětVymazat
  2. Hihi, tak lidem, kteří myši rádi nemají bych jej nedoporučila:) Hmm teda to je zajímavá cesta tvých silových zvířat...a poradíš mi, jak si to zvíře odhalila? Mě se motají asi tři a nevím, nevím:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jako malá jsem pořád někde vídala velkého černého psa, často se mi zjevoval ve snech a předával mi různá poselství. Moc jsem to tenkrát nechápala, ale mám od něj v sobě dodnes silně zakořeněnou věrnost a oddanost. Jednoho dne pak zmizel a žádné silové zvíře jsem dlouho neměla. Rybu jsem odhalila až později v pubertě při jedné meditaci, která na to byla přímo zaměřená. (Měli jsme si sami sebe v meditaci představit na nějakém příjemném místě a pak svého průvodce zavolat, to je vše:) Když jsem se od ní naučila to, co jsem potřebovala, opustila mě a asi před půl rokem se ke mně sám přidal havran. Když jsem jednou astrálně cestovala, prostě ke mně přiletěl a od té doby mě provází a předává moudrost. Je pro mě jakousi branou nebo lépe řečeno prostředníkem mezi tímto a neviditelným světem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je úžasné! To já ještě pořád tak trochu hledám a vždycky když v meditaci zvíře zavolám, tak mi přijde nějaké jiné:)

      Vymazat
  4. Tie myšky sú nádherné a zlatučké :) aj mňa by určite potešili, si naozaj šikovná :)

    OdpovědětVymazat