středa 11. března 2015

Soutěž...

...jsem velmi ráda za vaši přízeň mí milí!
A proto jsem vám přichystala takovou malou soutěž. Taky na oslavu překročení návštěvnosti s číslem přes 4000:) Děkuji za to, jsem vděčná a zůstávám s vámi:)

Soutěž se jmenuje BALÍČEK ROZTODIVNOSTÍ (na pustý ostrov???)

Už název naznačuje, že nepůjde jen o jednu věc, ale spíše mix věcí. Konkrétně pro zajištění všech důležitých potřeb, doufám, že vás pobaví:)


Balíček obsahuje tyto důležité ingredience pro šťastný život anebo alespoň úsměv na rtech:

Duši - dvd Příběhy obyčejného šílenství ( není třeba být normální:))
Lásku - knihu Intimní slasti a strasti (příběhy ze života zábavnou formou o lásce, o vztazích, o erotice)
Krásu - odpočinková maska na spaní, růžový lak značky Moje, hnědá tužka na oči Moje
Bohatství - koženková, úplně nová a nepoužitá peněženka s tolika! přihrádkami
Domov - speciální aromalampička do USB, kdo by nechtěl relaxovat s vůní, když píše/čte blog?:)
Zdraví - dvě šumivé a vonné bomby do vany, které vám vytvoří příjemnou relaxační koupel
Zábava - kniha Jak přežít partnerovy koníčky (skvělá příručka, která pomůže nejen vám pochopit, ale i partnerovy vysvětlit vám, proč prostě do té hospody musí jít!:)
1 překvapení - Ano! Nechte se překvapit...každopádně je to něco osobního přímo ode mě:)


Tuto soutěž zahajuji nyní a končit bude 31.3.2015 ve 22 hodin a poté bude do 3 dnů vyhlášena.

Pravidla soutěže jsou jen dvě, samozřejmě obě dobrovolné:

1) Přidej se do sítě mých přátel přes Google, Bloglovin nebo jakýmkoliv jiným spřízněním :)
Nebo sdílej tuto soutěž mezi svými přáteli, na svém blogu nebo jakýmkoliv jiným způsobem!:)

2) Napiš mi 3 věci, které by sis vzal/a na pustý ostrov a proč?
 (nezapomeň připsat mail, facebook nebo tvůj blog pro lepší komunikaci v případě výhry)

Těším se na vaše nápady a tipy na pustý ostrov. To se vždycky hodí vědět!:)

Já bych si vzala papír, tužku a knihu!:) A proč? Protože tohle jsou tři věci, které naprosto miluji a nemůžu bez nich být. Navíc taková návštěva pustého ostrova? Tam bych konečně měla klid dopsat knihu!:)

P.S. Taky milujete soutěže a různé hry?:) Nebojte, ještě vás tu toho čeká spousta. 

A kdo si hraje nezlobí:P

Hravá a vždy! soutěživá








15 komentářů:

  1. nějakou tlustou knížku, sirky a nůž... jsem proste praktik 😊

    OdpovědětVymazat
  2. 1. V GFC ťa mám odkedy som ťa objavila! :3
    2. Asi svoj dom (ráta sa so všetkým:D), internetové pripojenie a priateľa. A to je všetko :D

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě bych si vzala svého přítele, protože bez něj jsem úúúplně ztracený člověk. Navíc z nás dvou jsem právě já ta, která se bojí berušek, klaunů i stromu ve tmě a dalších blbustek tak bych tam určitě potřebovala někoho kdo mě ochrání :D..pak určitě sirky, protože nejsem jak Trosečník a i zapálení sirky mi dá zabrat. Poslední věc by pak byl foťák, abych mohla všechno dokumentovat:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jinak sleduji tě pod svým jménem Gabriela Přikrylová a kontaktovat můžeš na můj blog :) nebo na email gabiprikrylova@seznam.cz

      Vymazat
  4. Sleduju přes GFC. Email je genevra43@gmail.com

    welcometomyworld

    A co bych si vzala sebou? Postel a chlapa. Aby mi měl kdo ulovit jídlo. :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji přes GFC: ZdeňkaM
    Tak na pustý ostrov bych si určitě vzala 6tý díl knížky Harry Pottera, mám je ráda všechny ale bez tohoto dílu bych asi nepřežila. Jako druhou věc bych si určiě vzala sirky a jako třetí věc mou kosmetickou taštičku ... i na pustém ostrově bych ráda vypadala jako člověk. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Sledujem cez GFC. Na pustý ostrov by som si vzala nejaký zápisník, pero a krabicu čokolády, konkrétne Oreo-vej Milky :)
    kikushka14@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  7. 1. mám tě přidanou mezi oblíbenými blogy :)
    2. určitě bych si vzala knihu, bez té ani krok... potom bych si vzala foťák, ten nosím také všude s sebou.. a jako poslední věc bych si vzala svého přítele :)
    klara.precechtelova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji přes Bloglovin i GFC :)
    Na ostrov bych si vzala svého muže, nechtěla bych tam být sama, pak opalovák, a třetí...řasenku :D
    Krásná soutěž i blog!

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj sledujem ťa cez GFC- Dasa Frantova
    vzala bych si nejaku kniźku ktorú by zvládla prečitať aj viackrát :D kamarátku a hedbu v nejakj forme :)
    dasafrantova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a inak super nápadite darćeky :-)

      Vymazat
    2. a inak super nápadite darćeky :-)

      Vymazat
  10. 1. Na google tě sleduju jako Maruška Friedlová:)
    2. Na pustý ostrov bych si vzala nějakou hubenou deku, nůž a pak křesadlo. :D Protože jsem praktickej člověk. Nebo pak někoho, kdo by mě zachránil.:D :)
    mail: maruska.friedlojc@gmail.com
    The world by Maria

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduji Tě přes GFC :)
    Na pustý ostrov jsou tři věci málo, ale určitě: přítele (není věc, ale chápeš :-D), skateboard a knihu. :)

    mail: ctemeoba@email.cz

    www.ctemeoba.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji Tě na Googlu.
    Na pustý ostrov bych si vzala mobil,abych tě mohla sledovat
    svojí kočičku
    pejska,aby se mi nestýskalo
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat