středa 11. března 2015

Sladká tečka...

Ze všech sladkostí, buchet, dezertů a všemožných dortů a zákusků miluji jen a jedině čokoládu:) Myšleno tím tabulkovou čokoládu, kterou si čas od času dopřeji a náležitě vychutnám.

Domácí čokoláda s ananasem

Ovšem mám doma "buchtového" muže, který se po sladkém jídle, buchtách, dortech může ujíst.  Jen je zvláštní, že já peču a on jí. On je stále hezký a já přibírám - tomu nerozumím:))

Cini minis dort s vanilkou a jahodami

Kdybych psala o každém mém upečeném, tak by se můj blog mohl zabývat jen pečením:) Nikdy jsem nevěřila, že já, která v kuchyni poprvé uvařila v 17 letech budu "ženou za plotnou" a ještě k tomu ráda:)

Domácí kinder řezy s jahodami

Kokosové rafaelo koule a čoko-koule

Tak přináším střípky pečení za poslední dobu. Recepty zašlu na vyžádání. Mám s těmi recepty trošku problém, protože je to většinou lidová tvořivost. Hodně si toho vymyslím a udělám sama a hodně toho už podruhé stejně nezopakuji.

Řez kočičí oči


Ořechový dort



Bebe buchta s vanilkovým krémem a čokoládou


Božská mana - lehká a výborná buchta:)


Variace bábovek




Marcipánový dort s pistáciovým krémem


Ale inspirace nikdy není dost a každé dobré jídlo a pití zaslouží alespoň malou sladkou tečku.

Věnečky z odpalovaného těsta 


Takovou tu tečku, která vám dotáhne ústa do koutků a vykouzlí ten spokojený úsměv...

...a ta doba v kuchyni za to určitě stojí!

A až vyrostu? Stanu se pekařkou:)) ....

A co vy nejraději pečete? Pečete často? A máte doma jedlíky, kteří to ocení?:)

Medem a vanilkou vonící



6 komentářů:

  1. Teda Míši, Cini minis dort vypadá skvěle! Máš receptík? :) kdyžtak pošli na FB :)
    Já sladké miluju, můj muž je na tom stejně, a jak ty říkáš - já přibírám, on je pořád stejný, ach jo.
    Sladký den, K.

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo receptík najdu a pošlu:) No jo, to jsou ti chlapi, ti se mají:D Tobě taky sladkýý:) M.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem hodně bábovková, ty peču asi nejvíc. Mám taky ráda různé koláčky a listové záviny, ale snažím se mouce spíš vyhýbat, tak je peču jen sem tam. Co je moje oblíbená záležitost, tak to jsou čokoládové fondue s čerstvou šlehačkou. Z těch tvých výtvorů se mi asi nejvíc líbí ořechový dort, mňam a bábovka, samozřejmě:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čokoládové fondue? Co si pod tím přesně představit?:) M.

      Vymazat
  4. Tá domáca čokoláda s ananásom ♥ to musí byť dokonalosť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám pocit, že k čokoládě se hodí všechno:))

      Vymazat