sobota 21. března 2015

Sázím bylinky a chodím na ragby!

Ráno jsem zůstala v posteli až do 11 hodin, protože jsem byla sama doma, tak jsem si to líné povalování náležitě užila. Navíc jsem sobotní úklid stihla už včera, takže dopoledne jsem byla jen venku s pejsanem:) 
A konečně jsem si napsala seznam sazeniček, které každoročně sázím a donutila se jet na větší nákup všech potřeb. Minulý rok jsem sázela až v květnu a sklízela až na podzim, tak snad letos už budu mít ochutnávku do léta.

V obchodě jsem dnes koupila nějakou tu dobrůtku psíkovi a udělala si radost mými oblíbenými časopisy, které byly zrovna v akci.:)

Krásnou tečkou bylo pořízení karlovarského porcelánu za symbolickou 1 Kč. A to se vyplatí, ne?:)
Odpoledne nás čekal zápas ragby. Nikdy jsem nevěřila, že by mě to mohlo tak bavit, ale bavilo! A nejen kvůli velkým a ramenatým drsňákům, na které byl opravdu příjemný pohled, ale také kvůli napětí, akci a adrenalinu, který byl cítit všude kolem. Fanoušci bouřlivě fandili a já si užívala celou tu atmosféru kolem. Smích, přírodu kolem, slunce na nebi a příjemné jarní teplo.

Teď navečer jsem se pustila do toho plánovaného sázení a s rukami v hlíně si tak udělala pracovní závěr dne. Už jen vymyslím a posléze vyrobím nápisy k bylinkám a budu se těšit na úrodu.
Také doma sázíte bylinky nebo květiny? A jaké?

A máte rádi ragby?

Doporučuji vám spojit dvě naprosto odlišné věci a naplno si je užít. Budete pak mít pocit, jakoby jste zažili více dobrodružných dnů najednou, a ne jen jednu takřka obyčejnou sobotu.

Krásný víkend Milí!

Plná euforie i endorfinů

P.S. A poprvé jsem luštila SUDOKU! A vyluštila! A musím říct, chytlo mě to a píšu si to do seznamu věcí, které mě baví, uvolňují a uklidňují! 

6 komentářů:

  1. My sázíme teda jen tulipánky a podobné kytičky, aby to vypadalo před barákem lépe. :) (Dobře, já to nesázím, ale zní to lépe. :D)
    Ragby je úplně mega. Dřív jsem se hodně bavila s kamarádem, který právě tento sport hrál a vždy jsem seděla co nejvíce v předu, abych si pohled a hru mohla náležitě vychutnat. :)

    Fakynn
    www.fakynn.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My právě nemáme zahradu ani zahrádku, tak sázím jen doma za okno, ale i tak mám z každého semínka, které mi vyroste v rostlinku radost:) A to ragby - příště půjdu klidně zase!:) Fakt jsem si to užila:) M.

      Vymazat
  2. Velmi pěkný den. :-) Já nesázím nic a musím říct, že ragby bych viděla poprvé naživo. Tento sport jsem viděla jen v televizi. Porcelán je nádherný. Mám doma menší sbírku starého porcelánu.

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě v televizi právě vůbec nezaujalo, naživo je to mnohem větší zábava! Hlavně musí pořád člověk hlídat, aby jej taky náhodou netrefila šiška (ragby míč) :) No doufám, že ten porcelán nebude dlouho v krabici a co nejdřív jej použiju...:) M.

      Vymazat
  3. Tak tomu říkám nákup.-))
    Ragby fakt nemusim, ale sudoku jo.-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víc takových a nebudu to mít kam dávat:) Nevím jestli z toho sudoku nemůže být posléze i taková menší závislost?:) M.

      Vymazat