pondělí 2. března 2015

Rockový karneval

Tééda to byl víkend! Dva dny jsem nepsala, dva dny jsem nespala, dva dny jsem byla v letu:)

Celá naše ADDAMSOVA RODINKA
Poznatky z Rockového karnevalu:
- masky jsme zdárně zvládli udělat i posléze použít
- den před karnevalem mi odešel hlas
- vína jsme měli víc než jsme zvládli vypít
- nevyhráli jsme nejlepší masku, ale líbili jsme se
- byla jsem šťastná, že jsem si vzala na přezutí baleríny
- měli jsme tolik jídla, že jsme přejedením nemohli skoro tančit
- na konci večera jsme všichni shodili paruky
- v tombole jsme vyhráli Střih zdarma (losoval holohlavý kamarád:))
- bylo to fajn
- týden se budu srovnávat
- příště jdu zas!

Nezbytné komponenty

Věc - naše domácí výroba ze silikonu:)
Dynamit
Panenka Marie Antoinette bez hlavy pro Wednesday
Pubert

Něco z akce

Pečené jednohubky - z listového těsta se sýrem a šunkou
Gomez a strýček Fester

 Bratranec Itt Addams v autě:)
Wednesday a sluha Lurch
Strýček Fester a jeho milovaná Debbie
Gomez a Morticia

Tak hezký týden vám všem.


Já ho mám zatím beze slov a mezi kapkami deště.


Léčím se:)

S protančenými střevíci


3 komentáře: